уторак, 10. март 2015.

Predlozi kako da organizujete sminku

  10 comments    

Zelela sam da sa Vama podelim kako ja organizujem sminku i kozmeticke proizvode, kako bih Vam dala ideju kako da i Vi to ucinite. Dacu Vam, za sada, samo nekoliko primera, a iskreno se nadam da ce Vam se svideti.

Da pocnemo sa odlaganjem cetki za sminkanje. Ja ih drzim u ukrasnoj saksiji iz Ikee. Slicne, samo plasticne, mozete kupiti kod kineza. Medjutim meni su ove neuporedivo lepse, plus su metalne, sto se meni mnogo svidja. Naravno, Vi ne morate koristiti ovakve ukrasne saksije, obzirom da mozete naci i mnogo lepih keramickih. Htela sam samo da Vam dam ideju da ih drzite u ukrasnim saksijama, obzirom da ima veoma veliki izbor i cetke mnogo lepo izgledaju u njima.

Cetke mozete drzati i u nekim lepim soljama za caj, vazama, i slicnim posudama.

Ono sto Vam ja preporucujem, u sta god od ovih posuda drzali cetke, jeste da barem trecinu posude napunite ukrasnim kamenjem, zrncima kafe, zrncima pasulja i slicno, kako bi cetke mogle da stoje onako kako ih Vi ostavite, a ne da se pomeraju. Ja sam svoju napunila sa ukrasnim kamencicima. Ovo jos lepse izgleda u prozirnim posudama.


Razne olovke koje koristite u kozmeticke svrhe mozete odloziti u Vasim omiljenim soljama, casama, ili kao ja svecnjaku. Ja sam izabrala svecnjak iz Ikee kako bih drzala svoju skromnu kolekciju olovki.


Kada vec spominjem omiljene solje, u jednoj od svojih omiljenih solja drzim korektore i maskare koje koristim svakodnevno. Mislim da je ovo idealna svrha Vasih omiljenih komada solji, uredjuju Vam prostor a manja je verovatnoca da ih polupate :).


 Razne kutije, koje sam sigurna da imate, mozete koristiti za skladistenje Vasih ruzeva i balzama za usne. Ja sam Vam ovde prikazala kako u kutiji od sata mozete da cuvate svoje proizvode za usne. Za to mozete koristiti bilo koju kutiju koja je plitka. Jos jedan od mojih predloga sto se organizovanja tice su kutije, konzerve iz DIY projekta.





















Rumenila, bronzere i kamene pudere mozete drzati u pakovanju od raznih kolaca. Ja sam iskoristila pakovanje Ferrero Rocher cokoladica jer mi je idealno za sminku, ozbirom da je cvrsto a i prozirno. Vi mozete iskoristiti bilo koju kutiju od keksa koja je dovoljno cvrsta i siroka da stanu izabrani proizvodi.



Verujem da se ni Vama ne svidja pakovanje stapica za usi, retko mozete naci neko koje lepo izgleda. Zato Vam predlazem da ga stavite u neku lepu teglu, koju cete sami ukrasiti. Ja sam samo dodala masnicu na obicnu teglicu i morate priznati da mnogo lepse izgleda.


I za kraj sam ostavila stalak za kolace. Sigurna sam da ovakav stalak vecina Vas ima po kuci, a koriste se samo jednom godisnje i to za slavu, a ostatak vremena stoji spakovan. Ne znam sto to ne biste promenili. Ja na svom drzim lakove za nokte i kremice za ruke. Naravno mozete drzati i druge preparate ali meni je ovo bilo najzgodnije.

Nadam se da sam Vam barem malo pomogla ili otvorila mastu, kako biste i Vi nasli najbolji i najlepsi nacin da organizujete svoju sminku.

Kako Vi organizujete Vasu sminku?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

10 коментара: