субота, 28. март 2015.

Odevna kombinacija marta 2015.

  2 comments    

Doslo je vreme za novi post o odevnim kombinacijama tj. o odevnoj kombinaciji meseca. Za mesec mart sam izabrala sledecu kombinaciju.

Obzirom da je doslo lepse vreme vise nije potrebno da nosimo zimske jakne, tako da sam ja sada izabrala jednu prelaznu u svetlo roze boji.



Tanji dzemperi su idealni za ovakvo vreme, tako da sam ja jedan takav izabrala. Obozavam ovaj dzemper obzirom da je sasvim obican a cipka na samom rubu mu daje odlican izgled. U kombinaciji sa dobrim farmerkama izgleda, po mom misljenju, savrseno.



Obozavam ovakve cizmice, kako bih ih ja nazvala patofnice, tzv. akzice. One su bile moj izbor za upotpunjavanje ove kombinacije. Iako su 'ruzne' cizme meni su prelepe, a kada tome dodamo udobnost, cista desetka :D.


Kombinacija ne bi bila potpuna bez torbe. Moj izbor je moja najnovija torba iz Zare. Od kada sam je kupila samo nju nosim. Savrsena za svakodnevne obaveze.


Ono sto je takodje novo na slikama je moja frizura. Napokon sam resila da se osisam. Moram reci da sam prezadovoljna frizurom.

To je bila odevna kombinacija za ovaj mesec. Kako Vam se svidja?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)


2 коментара: