четвртак, 4. децембар 2014.

Diy obucite svoje tegle :)

  No comments    

Kao sto sam i najavila juce dosao je red na sasvim drugaciji post. Obzirom da sam relativno skoro promenila izgled i naziv bloga, to je znacilo jednu veliku promenu. Ta promena se upravo odnosi na to da cu pisati razne postove, ne samo o kozmetici, iako ce vecina biti kozmeticka.

Za danas sam spremila post o dekoraciji. Posto dosta pratim strane blogove i youtube kanale, relativno skoro sam videla nesto sto me je inspirisalo da ja pokusam da ukrasim svoje tegle od sveca.


Ono sto Vam je potrebno su:

  • tegla ili bilo kakva konzerva, kutija ili bilo sta slicno sto zelite da ukrasite tj. obucete, 
  • rukavice koje ne koristite, mada mozete da koristite i rukave od nekog starog dzempera koji vise ne nosite,
  • lepak
  • makaze

Potrebno je da izmerite koliko parce tkanine Vam je potrebno da prekrijete predmet koji zelite i isecete potrebnu duzinu. Ja sam nasla neke stare rukavice, koje sam planirala da bacim, tako da su one savrseno odgovarale. Posto se radi o rukavu, tj. vec sasivenom materijalu sa jedne strane, potrebno je samo navuci iseceni deo materijala na kutiju ili teglu, i zatim zalepiti lepkom kako se ne bi pomeralo. Ja sam koristila super lepak, kako bi se odmah zalepilo.



Na slici mozete da vidite sta sam ja na kraju dobila kada sam obukla konzervu u kojoj je stajala sumeca kupka. 


Kao sto rekoh mozete obuci i teglu od svece, sto sam ja i uradila, a krajnji proizvod mozete da vidite na slici.


Nadam se da Vam se svidja ovaj mali projekat, posto sam ja odusevljena, i sigurna sam da ovo svako moze da uradi.

Toliko od mene sto se prvog DIY posta tice... Kuckamo se uskoro :)

0 comments:

Постави коментар