четвртак, 5. март 2015.

Tonirane kreme, BB, CC, DD, EE...

  4 comments    
categories: 

Verujem da ste i Vi zbunjeni kada vidite spektar krema koji su nazvani po slovima alfabeta, i vise ni sami ne znate razliku i koja bi Vam najvise odgovara. Ja sam resila da Vam pomognem u tome tako sto cu izneti svoje misljenje o kremama koje sam koristila i neka znanja koja sam stekla o ovim kremama.

Kada sam, kao tinejdzer, resila da koristim neku vrsu sminke prvo sto sam koristila jesu bile tonirane kreme. Moj dugogodisnji izbor su bile Nivea tonirane kreme i bila sam veoma zadovoljna njima. Tonirane kreme su kreme koje Vam daju dobru hidrataciju i minimalnu pokrivnost. One jednostavno hrane Vasu kozu, a samim tim Vam i ujednace ton. Jedina mana je izbor nijansi, obzirom da postoje samo u par nijansi (mislim da je Nivea tada imala samo dve nijanse).

Slika je preuzeta sa interneta

BB krema je krema koja ima ista svojstva kao i tonirane kreme plus pokrivna moc je veca. BB kreme su malo kompleksnije od toniranih obzirom da imaju malo vecu pokrivnu moc i veci faktor zastite od suncevih zraka. Ono sto ih takodje razlikuje od toniranih kremi je to da su malo gusce. Mogu se koristiti i kao podloga za puder. Jedina BB krema koju sam ja koristila jeste Maybelline, koju koristim i sada, i mogu reci da sam dosta zadovoljna. Meni ostavlja prijatan osecaj na kozi, a pokrivna moc je solidna. Ono sto je nedostatak i ovih vrsta krema jeste izbor nijansi, obzirom da ne postoji veliki izbor.

CC krema su kreme sa vecom pokrivnom moci od BB kreme. One se koriste za ujednacavanje tona. Sto se iskustva sa CC kremama tice, moram reci da do sada nisam probala ni jednu, tako da ne mogu da iznosim svoje misljenje. Sto se izbora nijasni tice, nisu ni one nista bolje od ostalih krema, ali se bolje stapaju sa Vasim tonom koze.

Jedna od novijih krema ovog tipa jesu DD kreme. Iskreno nisam upucena u to da li se kod nas mogu kupiti, ali znam da ih razni proizvodjaci proizvode. U pitanju su kreme koje, kako im naziv kaze resavaju sve probleme sa kozom. Namenjene su malo zrelijoj kozi.

I poslednja medju ovim kremama jesu EE kreme. Koliko sam ja istrazila ove kreme, sprecava hiperpigmentaciju i stvaranje tamnih fleka. Takodje ima veci zastitni faktor od ostalih krema ovog tipa. Osmisljen je na tipu korektora za celo lice.

Mozemo samo zamisliti koje slovo alfabeta je sledece... Da li je sledeca u nizu FF? GG?

Koristite li Vi ovakvu vrstu krema, koje preporucujete?

Nadam se da sam Vam malo pomogla u objasnjenju ovih kremica... Kuckamo se uskoro :)

4 коментара:

  1. Kad potroše cijelu abecedu onda će priječi na brojeve ili boje :P Sve je to super da se izumilo,da svatko može naći ono što mu odgovara,nekako naginjem koristiti puder,a ljeti na plaži toniranu i to je to :) Držim se onog što mi odgovara tako da šta se mene tiče mogu oni doći do ŽŽ kreme al meni je dobro i ovako :P

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pa da, dosta nas ne trpi puder leti pa onda koristimo ove kremice. Mada mislim da tinejdzeri nikako ne bi trebali ovo zameniti za puder, jer im koza nije ni za ovo spremna a kamoli za tezak puder.

      Избриши
  2. CC kremu koristim od Bourjois, a prije sam BB od Garnier i iskreno kod nas na trzistu ne vidim bas velike razlike između tih dvaju proizvoda, osim u nazivu :D mislim, obje imaju jednako prekrivanje, jedino sto mi je Bourjois opcenito bolje sjela i kvalitetnija je nekako. Htjela bih probati ove originalne s azijskog trzista jer vjerujem da su drugacije i da su stvarno vise nalik kremama nego razrijeđenim puderima (meni Bourjois CC krema bolje pokriva i opcenito se ponasa bolje nego neki puderi xD)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja nisam probala CC kreme do sada, a BB su mi super za leto, obzirom da bas osvezavaju.

      Избриши