уторак, 3. март 2015.

Pet nijansi...zelene

  6 comments    
categories: 

Usli smo u mart mesec tako da je vreme za post pet nijansi... Kao sto ste mozda upoznati, posto je proslog meseca bilo godinu dana od pisanja bloga, resila sam da unesem neke novine. Jedna od njih je upravo i ova vrsta posta, u kojoj cu, svakog meseca, odabrati jednu boju i 4 kozmetickih proizvoda u toj boji, kao i jedan koji nije kozmeticki.

Za ovaj mesec je to zelena boja, obzirom da je zelena boja, boja koju sam mnogo zavolela ove zime, iako je do tada uopste nisam volela. Pa da pocnemo...


Prva dva proizvoda koja sam izabrala jesu vezani za negu kose. Prvi od njih jeste Macadamia No Tangle cetka za kosu. O ovom cudu sam pisala u posebnom postu, i dalje stojim iza toga da je najbolja cetka koju sam do sada koristila. Pitam se sta sam cekala do sada ? :D

Drugi proizvod za kosu jeste Avon kristali za kosu, koje smatram jednim od najboljih proizvoda koje sam probala iz Avona. Ni sama ne znam koliko ovih bocica sam potrosila od kada znam za Avon.


Proizvod koji sam milion puta spomenula jeste Planet Spa heavenly hydration maska za lice. Mislim da i vrapci na grani znaju moje misljenje o ovom proizvodu, tako da nema potrebe da ga ponovo iznosim.

I poslednji kozmeticki proizvod u ovom postu jeste Golden Rose lak za nokte u nijansi 18. Ovo je lak koji se nasao medju mojim favoritima i jeseni, a mislim i u nekim mesecnim favoritima. Veoma lepa nijansa zelene boje.
I poslednja stavka u ovom postu jeste jedan nekozmeticki proizvod. Za ovaj put u pitanju je Zara kapa. Ovo je bio jedan od mojih zimskih favorita ove godine, tako da je idealno da ona i otprati ovu zimu.

Koristite li Vi nesto od mojih izabranih proizvoda?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Golden Rose Rich Color lakovi imaju zaista predivne nijanse, tu nisam isprobala, ali ako se sjetim potražit ću je. obožavam kape, ta tvoja mi je baš super :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da su to lakovi koji mogu da pariraju nekim mnogo skupljim lakovima. Hvala ti :)

      Избриши
  2. nisam robala nista od navedenog ali avon imam godinama i sada sam počela onovo da naručujem neke stvari za sebe. kapica je super :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман10. март 2015. 00:10

    Koliko se dugo zadržava miris Avonovog seruma u kosi?
    pomirisala sam ga negdje i savršeno miriše...još da taj miris traje..:)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne mogu da ti kazem koliko tacno sati jer nisam obratila paznju na to, ali dovoljno dugo. Nikako ne mogu da kazem da ne ostaje miris u kosi, e sad sto se duzine trajanja mirisa tice isto kao i svako ulje. Par sati sigurno.

      Избриши