среда, 25. март 2015.

Hair care rutina #3

  6 comments    
categories: 

Odmah na pocetku moram reci da veoma cesto menjam proizvode koje koristim za kosu. Retko koji ostanu nesto duze u mojoj rutini, tj. retko koje odmah ponovo kupim.

Duo koji je dosao relativno skoro u moje ruke jesu Keune ultra mild sampon i regenerator. Moram reci da sam ovim proizvodima veoma zadovoljna. Veoma lepo mirisu, pene jako dobro a samim tim i veoma dobro isteraju svu prljavstinu iz kose. Od kada ovu kombinaciju koristim kosa mi mirise do sledeceg pranja. Nakon pranja kosa ostane ugladjena i dobije dodatni sjaj. Cine kosu veoma mekom na dodir. Stvarno svaka preporuka!


Jedan od retkih proizvoda kojima se ja stalno vracam jesu Gliss Kur ultimate repair sprej za kosu. Ovaj regenerator u spreju je savrsen. Meni savrseno odgovara. Cini kosu mekom, nema onog naelektrisanog efekta nakon susenja kose. Meni pomaze u rascesljavanju kose, kao i kod ispravljanja kose. Sve u svemu, po mom misljenju i iskustvu, savrsen proizvod. 


Na red su dosla dva proizvoda koja koristim od relativno skoro. Sto se tice ricinusovog ulja, jos uvek je prerano da govorim da li mi deluje na kosu, obzirom da ga koristim na odredjene delove kose, kako bi izrasli (kao sto su zalisci), ali sam ga koristila i za obrve i trepavice i vidim da pocinje da deluje. Medjutim, o tome cu pricati naknadno.

Kada je u pitanju cickovo ulje, ovo je bocica koja samo nosi taj naziv, ali u njoj se ne nalazi cisto cickovo ulje, vec taj sastav hemijskih elemenata izgleda da zovu cickovim uljem koje se koristi za kosu. Tako da cemo zanemariti njegovo ime, jer nema veze sa pravim cickovim uljem, ali mogu reci da ima delimicnog dejstva na moju kosu. Rezultati su u vidu lepseg i boljeg sjaja kose. Osim ovoga nisam videla neku veliku promenu u kvalitetu svoje kose. Sigurna sam da vise necu kupovati ovaj proizvod, vec cu sledeci put obratiti paznju sta kupujem, ozbirom da sam ja ovu bocicu kupila misleci da je cisto cickovo ulje.


Mislim da ova hair care rutina ne bi bila potpuna bez Macadamia no tangle cetke za kosu. Od kada je u mom vlasnistvu najbolji smo prijatelji. O ovoj cetki sam pisala i u posebnom postu gde sam pokusala da iznesem svoje impresije o ovom proizvodu. Ne bih da se ponavljam, ali savrsena mi je. Vidim veliku razliku na svojoj kosi od kada je koristim, manje mi kose opada, obzirom da je to bio veliki moj problem. Ono sto sam uvela u svoju rutinu jeste i to da se pred spavanje uvek ocesljam, iako to do sada nikada nisam radila. Od kada sam to pocela da primenjujem nemam problema sa time da se ujutru probudim sa katastrofalnom frizurom :D, vec je sve na svom mestu, a kosa u savrsenom stanju.


Da li Vi koristite neke proizvode iz moje trenutne hair care rutine?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Gde mogu da se kupe ovaj sampon i regenerator? Ne mogu da se setim da li sam ih videla negde, mozda nisam obradila paznju..Gliss regenerator obozavam, posebno miris njegov, cetku jos nisam kupila jer verovala ili ne, jos nisam ubedjena u njenu magiju nakon milion procitanih hvalospeva :) Ricinusovo ulje sam uzela iz istog razloga ali ne znam bas kako da ga koristim, trebalo bi u koren da se utrlja, meni je to jako nezgodno jer je gusto a ako ga razredim sa maskom recimo, opet mi nekako ne ide.. A ovo cickovo ulje smo svi uzimali i leteli kao blesavi, ja sam uzela i kokosovo i orahovo i sva koja postoje i ne znam sta cu sa njima :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ima da se kupe u Lillyu i u DMu. Ja sam cetkom stvarno odusevljena. Joooj cula sam jos od nekih koleginica da su imale istu muku, ali kod mene ce se potrositi :) A sto se ricinusovog tice slazem se da je bas gusto, ali namucim se ja i nekako ga stavim :D

      Избриши
  2. Ja koristim Gliss Kur ultimate repair i baš ne primjećujem neku razliku,ali super je da tebi odgovara :D

    ОдговориИзбриши
  3. Macadamia četka neprevazidjena. Trenutno koristim Insight šampon i balzam, veća pakovanja(1l) su oko 500,600 din, pritom ne sadrže silikone, sulfate, parabene itd :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sto se cetke tice, a kada je u pitanju Insight sampon to je jedini sampon koji sam koristila u poslednjih par godina a da mi uopste nije odgovarao. Sada ga koristim samo za ciscenje cetkica i za to je dobar :D Balzam nisam probala, ali posle ovakvog iskustva sa samponom ne znam ni da li cu ga probati.

      Избриши