уторак, 31. март 2015.

Noviteti #4/2015

  6 comments    
categories: 

Doslo je vreme za jos jedan post o novitetima. Neke od noviteta ste vec mogli da vidite u mojim favoritima jer sam neke stvarno celog meseca koristila i jako su mi se svideli. Pa da pocnemo.

Proizvod koji se vec nasao medju mojim favoritima jesu Blue Moon parfemi. Dobila sam 3 parfema kako bih iznela svoje misljenje o njima. U pitanju su kopije originalnih parfema, domace proizvodnje, sa bazom iz Francuske. Moram reci da sam dosta zadovoljna ovim parfemima. Nisu najbolji od kopija koje sam do sada probala, ali su veoma dobri, a cena im je pristupacna.


Proizvodi kojima sam dala sansu kada je nega lica u pitanju jesu Balea mleko za ciscenje lica sa uljem jezgra kajsijine kostice i Balea gel za umivanje sa mirisom lotusa. Za pocetak sam veoma zadovoljna ovim proizvodima, ali videcemo kako ce se pokazati na dalje.


Obzirom da sam ostala bez maske za kosu, resila sam da se vratim dobro poznatoj i vec proverenoj Serical placenta maski. Vec sam je par puta koristila i prezadovoljna sam ovom maskom, tako da je ona bila moj izbor i sada.

Sensodyne pasta za zube je bila moj sadasnji izbor. Mislim da su ovo jedne od boljih pasti kod nas. Koristila sam ih davnih dana, a videcemo kako ce se sada pokazati.

Proizvod koji sam dobila na poklon jeste Oriental dream kupka sa ekstraktima ulja ruze i lotusovog cveta. Ovo je kupka koja se koristi za kadu. Sipa se pod mlazom vode, kako bi stvorila mehurice. Moram reci da veoma lepo mirise, a obzirom da sam je vec isprobala mogu reci da i veoma dobro peni.


A sada deo sa proizvodima za nokte. Lakovi sa kojima sam ja sebe obradovala u prethodnom periodu jestu Golden Rose u nijansi 104 i GR gel look top coat. Tu se nasao i Elegant lak u nijansi 312. Obzirom da sam cula pohvale za Essence ultra strong nail hardener kupila sam ga i ja, obzirom da imam problema sa listanjem noktiju. Prvi utisak je da mi se ne svidja, jer ne vidim neku razliku, ali videcemo da li ce se bolje pokazati u buducem periodu.

Proizvod koji se vec nasao medju mojim favoritima je i Deina olovka za usne u nekoj ljubicastoj nijansi. Kao sto sam rekla, dosta je kremasta, ne ostaje mnogo dugo na usnama, a ono sto mi se kod nje ne svidja je to sto se brzo trosi.


Noviteti koje ste vec mogli da vidite u posebnom postu su proizvodi koje sam dobila sa Born pretty sajta. Ne bih da se ponavljam, sve o mojim prvim utiscima o ovim proizvodima mozete procitati u ovom postu.


I za kraj paket koji sam dobila na poklon u nagradnoj igri koju je organizovala Eveline kozmetika. U paketu su se nasli Big volume explosion maskara. Mogu reci da je veoma dobra maskara, jedino sto mi se ne svidja je ogromna cetkica.

Drugi proizvod koji se nasao u paketu je Art make up ajlajner. Ovim proizvodom sam najmanje zadovoljna obzirom da nekad ostavlja veoma lep trag, a nekada veoma bled. Ne mogu reci da je los proizvod, ali ne mogu ni da ga preterano hvalim. Trenutno smo u love-hate odnosu. Vreme ce pokazati kakav odnos cemo izgraditi.

I poslednji proizvod u paketu, a i u ovim mojim novitetima, jeste Eveline BB magic gloss. To sto se vec nasao u mojim favoritima govori sve. 


Da li Vi koristite nesto od mojih noviteta?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Одговори
    1. Hvala... Ovo mleko za ciscenje ima prelep miris, a pored toga mnogo dobro radi posao.

      Избриши
  2. Jesam parfeme i iznenadila sam se kvalitetom, pošto ništa nisam očekivala. Serical Placenta masku sam koristila i jedva je potrošila, kupiću je ponovo kad potrošim trenutne zalihe :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni su dobri, ali ne najbolje kopije koje sam probala. Medjutim, kada stavim odnos cene i kvalileta veoma se dobro pokazuju :) Zaboravim kada sam kupila masku, iako je uopste ne stedim pri koriscenju.

      Избриши
  3. Svidjaju mi se tvoji noviteti :) i ja sam koristila to Baleino mlijeko za ciscenje i bilo mi je super :)

    ОдговориИзбриши