недеља, 29. март 2015.

Martovski favoriti 2015.

  4 comments    
categories: 

Dodje i kraj marta, a samim tim i vreme da se napisu favoriti za ovaj mesec. Neke od favorita cete tek videti u mojim novitetima, ali ja sam ih u toku marta veoma cesto koristila. 

Jedan od proizvoda koji je upravo takav jeste Deina olovka za usne u ljubicastoj nijansi. Tacnije ne bih mogla lepo da definisem nijansu, ali najvise vuce na ljubicasto. Nijansa mi je jako lepa, a ono sto mi se jedino ne svidja kod ove olovke je to sto se mnogo brzo trosi. Dosta je kremasta, a sto se dugotrajnosti tice nije bas na zavidnom nivou, ali nije ni losa.

Ne znam da li sam spominjala da sjajeve za usne uopste ne posedujem, nekako se uvek opredelim pre za karmin. Medjutim pocetkom meseca sam ucestvovala u Eveline nagradnoj igri u kojoj sam dobila paket koji je sadrzao i Eveline BB magic gloss. Moram reci da od tada veoma cesto posegnem za njim. Lepo mirise, ne ostavlja onaj lepljivi osecaj koji neki sjajevi ostavljaju, a nijansa je veoma lepa (jaca roze boja).


Mislim da do sada nisam stavljala ovakav proizvod u svoje favorite, ali mislim da ne bi bilo fer da ovaj ne stavim. U pitanju je Farmasi Rose therapy tecni sapun za ruke. Ne postoji osoba koja je koristila ovaj sapun kod mene, a da nije odmah prokomentarisala da lepo mirise i da im ruke jako lepo mirisu od njega. Upravo to, miris neko vreme ostane na kozi, ne dugo ali dovoljno da ga osetite i nakon pranja ruku. Ono sto se meni jako svidja je i to sto jako peni, pa time i savrseno radi svoj posao.

Kada su kupalice u pitanju medju ovomesecnim favoritima se nasao Cien gel za tusiranje. Moram reci da sam veoma zadovoljna ovom tusiralicom. Veoma dobro obavlja svoj posao, nije previse tecan, vec je tekstura savrsena po mom misljenju, plus savrseno mirise. Sigurna sam da cu ga kupiti ponovo, ukoliko opet naletim na njega.


Jos jedan od mojih noviteta, koji ste mogli da vidite samo na stranici, za sada, jeste Blue Moon parfem. Rec je o kopijama originalnih parfema, domace proizvodnje, sa bazom iz Francuske. Sto se postojanosti tice nije na zavidnom nivou ali solidan je. Ja sam ga ovog meseca jako cesto koristila obzirom da sam izabrala mirise koji su mi omiljeni. 

Ovog meseca sam imala vece problema sa ispucalim rukama nego inace, a krema koja ih je vratila u zivot jeste Hemel krema za ruke, tako da je itekako zasluzeno u mojim ovomesecnim favoritima.


To su bili moji favoriti za ovaj mesec, koji su Vasi? Delimo li neke favorite?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

4 коментара:

  1. Cien gel za tusiranje je odlican, miris je fenomenalan. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se :) Nisam probala druge mirise, ali posle ovoga sigurna sam da cu probati jos neki :)

      Избриши
  2. Hemelova kozmetika je za mene jedna od najboljih :) Ova krema za ruke, ulje za regeneraciju kose i krema za koznu galanteriju su mi na listi favorita svih vremena :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koristila sam dosta Hemelovih krema i sa svim sam zadovoljna, ovom pogotovo. Imam i tu za koznu galanteriju, ja je koristim za koznu obucu, super je a plus savrseno mirise.

      Избриши