петак, 27. март 2015.

Born pretty paket #2

  12 comments    

Pre 10 dana mi je stigao drugi paket sa Born Pretty sajta. Moram prvo da izrazim svoje nezadovoljstvo sa nasim nacinom carinjenja. Naime, oni su sami odredili vrednost paketa i naplatili PDV na tu vrednost. Kao prvo u pitanju je poklon, tako da ne znam sto uopste carine, a kao drugo sto oni procenjuju vrednost kada vrednost pise na samom paketu. Videcu da li cu ovih problema imati i pri sledecem paketu, mada kako stvari stoje vrlo je verovatno da hocu.

Ono sto sam dobila u ovom paketu je kremica za ruke. Izabrala sam je zbog preslatkog pakovanja. Dolazi u tubici od 45g. Pise da je luksuzna krema sa ruzinom bazom. Miris ne bih mogla da definisem, ali nije da mi se svidja. Prvi utisak kada je sama krema u pitanju je da nije losa. Mogu reci da sam zadovoljna ovim proizvodom, za sada. Ovu kremicu za ruke mozete naruciti ovde. 


Ne znam kako da pocnem svoje izlaganje kada je ovaj proizvod u pitanju. Prvenstveno zato sto ne znam sta ce on ovde. Ja sam narucila set od 8 cetkica, a u paketu mi je stigla samo ova. Ocigledno je da je bilo propusta pri pakovanju paketa. No, da se vratimo ovome sto sam dobila. Cetkicu jos uvek nisam probala, ali sto se mog prvog utiska tice mogu reci da je za moje standarde pregruba. Mislim da je previse gruba obzirom da je namenjena ocima, mada mislim da bi mi i za ostatak lica bila, za moj ukus, pregruba.


I poslednji medju proizvodima iz ovog paketa jeste Cats fiber velvet maskara. Moram reci da mi je pakovanje veoma zanimljivo, obzirom da reprezentuje macku. Ono cime sam takodje zadovoljna jeste cetkica, standardna je, ali ja takve najvise volim. Ono sto mi se ne svidja kod ove maskare je miris i tekstura. Miris mi je mnogo vestacki. Sto se tice teksture ona je dobra, barem tako izgleda, sve dok ne dodjem do dela da treba da skinem maskaru, tada postaje jako cudna. Cudno se skida, u nekim mrvicama. Ne znam kako bih Vam najbolje opisala. Mada sto se tice same maskare, ostaje na trepavicama veoma dugo, ne razmazuje se, uvija trepavice solidno, jedino sto ne daje neki preterani volumen. Ovu maskaru mozete naruciti ovde.


Kada rezimiram nisam imala bas prelepo iskustvo ovog puta, ozbirom da sam platila ono sto nije trebalo, da sam delimicno dobila ono sto nisam narucila, a nisam dobila ono sto jesam. No, videcemo kako ce biti sledeci put.

Da Vas podsetim da uz pomoc koda JMT10 imate 10% na sve proizvode sa Born Pretty Store sajta koji nisu na snizenju. 

Da li ste Vi narucivali nesto sa Born Pretty Store?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

12 коментара:

  1. Kremica za ruke mi deluje preslatko zbog pakovanja, bas je primamljiva. :)

    ОдговориИзбриши
  2. Ja se kod BP drzim samo nakita i setova make up cetki i mislim da su im samo one nesto skuplje dobre, dok su ostale krs, bas kao i njihov make up, koji je onako bas tipicno kineski, kao po ovim sopovima kod nas. Moze se doduse naci zanimljivih stvarcica za manikir i ukrasavanje ko to voli, ali ostalo bih preskocila. Nazalost, imala sam i situaciju kada su mi greskom poslali pogresan set koji je bio prelos, s druge strane imam i dva seta njihovih cetkica koje su super, sa nakitom sam bas zadovoljna, mada nemaju tako dobar izbor kao neki drugi slicni sajtovi.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako su im cetke kao sto je ova koju su mi poslali sigurno mi se ne bi svidele :) Iako sam ja narucivala set cetki sa slicnih sajtova i prezadovoljna sam. A sto se tice izbora, da mnogo je slabiji nego na sajtovima koji su slicni ovom.

      Избриши
  3. Baš mi je žao što ti se to desilo i drago mi je što sam naišla na ovaj post jer mi uskoro treba doći njihov prvi paket pa ću biti opreznija idući puta i nadam se da se to neće dogoditi!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. I ja se nadam da ti neces imati ovakvih problema. Ja cu videti kakva cu iskustva imati pri sledecem paketu, pa da vidim sta cu dalje. Jer ne bih da placam postarinu i PDV na poklon.

      Избриши
  4. Ukoliko je istaknuto na koverti da je upitanju poklon, ne smeju da ti naplate PDV. Ja sam isto pre nekih 2 nedelje primila BP paket i nisam apsolutno ništa platila. Ukoliko si sačuvala kovertu( a nadam se da jesi) proveri o čemu se radi. Baš bezveze :(

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pise da je poklon ali kod nas nikad nema pravila. Citala sam po netu, zbog toga sto cesto i kada nisu pokloni oni napisu da je poklon, onda ovi na carini lupe PDV i na to... I tako sam i ja stradala... Nadam se da cu imati vise srece sledeci put :)

      Избриши
  5. Анониман24. јун 2015. 15:39

    Izvini, da li ja postarina besplatna i kada proizvodi stizu, ne znam kako to funkcionise jer bih ja samo narucila stvarcicu od $2, pa ako neko moze da mi pojasni, unapred hvala. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Za svaki artikal ti pise da li je postarina besplatna ili ne, ali mislim da je na ovom sajtu za sve besplatna. E sad sto se carine tice tu nikad nisi sigurna :D mogu ti naplatiti na iznos koji oni odrede, a mozda ti nista ne naplate, to ipak nema pravila, iako postoji pravilo oni ga se ne pridrzavaju.

      Избриши