недеља, 1. март 2015.

Februarski favoriti 2015.

  4 comments    
categories: 

Moram da konstatujem da vreme leti. Samo sto smo usli u 2015. a ono vec je dosao mart. Time dolaze na red i favoriti meseca februara. 

Veliki deo mojih februarskih favorita su proizvodi za kosu. Tu se nalazi Macadamia No Tangle cetka. O kojoj sam i zasebno pisala, tj. pokusala sam u posebnom postu da iznesem svoje odusevljenje ovim proizvodom. Stvarno sve pohvale za ovu cetku.

Druga dva proizvoda, kada je nega kose u pitanju, su Keune ultra mild repair sampon i regenerator. Moram reci da sam odusevljena ovom kombinacijom. Sigurna sam da cu o ovim proizvodima pisati i zasebno, jer to sigurno zasluzuju. 


Jos jedan proizvod koji me je totalno odusevio jeste Farmasi all in one krema za pete. Veoma lepog mirisa, sa savrsenim delovanjem. O ovom proizvodu sam pisala i zasebno. Moja topla preporuka. 

I poslednji proizvod jeste Maybelline Color Whisper u boji 720 mocha muse. Karmin koji je veoma hidratantan, a nijansa je veoma diskretna. Pun pogodak sto se mene tice. 


Dva favorita koja su nekozmeticka, jesu prsten sa Born Pretty sajta (za sve proizvode koji nisu snizeni imate 10% popusta uz kod JMT10), koji od kada sam dobila ne skidam, jer ide uz svaku kombinaciju, i cokolada koju obozavam, a to je WellBe sa narandzom. Inace mnogo volim crne cokolade, a ovo je sigurno jedna od najlepsih koje sam ikad probala. Svaka cast Bambi.


Koristite li Vi neki od mojih februarskih favorita?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

4 коментара:

  1. Koristim od ovog samo Macadamia cetku i isto je obozavam kao i ti :) vec ju godinu dana imam i nije se nimalo potrgala niti "ofucala" niti ista drugo, tako da sam prezadovoljna :)

    ОдговориИзбриши
  2. Keune proizvodi su mi super, iako ih trenutno ne koristim! A voljela bih imati ovu četku :D
    http://www.itsmissivana.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam do sada samo ove proizvode od Keune probala i stvarno sam prezadovoljna. Sto se cetke tice preporucujem ti da je sto pre nabavis, da se ne mucis vise :D

      Избриши