понедељак, 23. март 2015.

Znacaj tonika za lice

  13 comments    
categories: 

Mislim da ljudi nedovoljno znanja imaju kada su tonici za lice u pitanju, pa samim tim taj deo ciscenja lica i preskacu. Takodje sam se susretala sa ljudima koji misle da se tonicima skida sminka, a mislim da je razlog tome upravo nedovoljno znanja o tonicima. Iz tih razloga sam resila da Vam iznesem svoja znanja sto se tonika za lice tice.

Prvo moram reci da ni sama, do relativno skoro, nisam znala znacaj i dejstvo tonika na nasu kozu, pa ga samim tim nisam ni koristila. Medjutim vec neko vreme je neizostavni element moje rutine kada je u pitanju koza lica.

Tonik za lice nanosite nakon sto ste sa lica skinuli svu sminku, micelarnom vodom, sredstvom za umivanje, mlekom za skidanje sminke ili kojim vec sredstvom skidate sminku. Obzirom da se umivamo veoma tvrdom vodom ona na nasoj kozi ostavlja tanak sloj vodenog kamenca odnosno ostavlja hloride iz vode, koji isusuju nasu kozu i negativno deluju na nju. Cilj tonika za lice je upravo da skine to sto voda ostavlja iza sebe.

Takodje skida ostatak sredstva za skidanje sminke pa samim tim i deo sminke koja se nalazi u tragovima na licu. Mislim da zbog ovoga ljudi mesaju tonik sa sredstvom za skidanje sminke, da, on skida sminku u nekom kontekstu, ali samo one male ostatke sminke koje niste uspeli da skinete sa sredstvom za skidanje sminke. On nikako ne moze da zameni sredstvo za skidanje sminke jer nije za to namenjen.

Tonik nanosite na celo lice, tako sto ga nanesete na tupfer ili vatu i predjete preko celog lica. Treba najvise obratiti paznju na pregibe oko nosa, jer se tu najvise masnoce skuplja.

Benefiti koje Vam tonik donosi su velike. Kao sto sam napomenula detaljno cisti lice. Obzirom da je lice totalno ocisceno samim tim sprecava pojavu akni. Takodje pruza hidrataciju kozi, a obzirom da dobra hidratacija smanjuje znake starenja koze benefiti su dupli. Dodavanjem tonika u Vasu svakodnevnu rutinu ciscenja lica stvarate savrsenu podlogu za Vasu kremu za lice.

Postoje razni tonici na nasem trzistu. Od onih alkoholnih, preko bezalkoholnih, do onih sasvim prirodnih. Ako imate osetljivu kozu treba izbegavati one koje sadrze alkohol, kako Vam ne bi nadrazili kozu i kako je ne bi dodatno isusivali, mada su oni po pravilu namenjeni masnoj kozi. Dok su bezalkoholni tonici namenjeni suvoj i osetljivoj kozi.

Ako vec imate problematicnu kozu mislim da je najpametnije koristiti tonike koji su na prirodnoj bazi tj. one koji sadrze prirodne sastojke. U krajnjem slucaju postoji mnogo prirodnih recepata tj. nacina na koji sami mozete napraviti svoj prirodni tonik.

Kada vidite koje sve benefite donosi tonik postoji li razlog da ga ne koristite?

Koji tonik Vi preporucujete?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

P.S. Nagradna igra na blogu traje jos sutra. Ako se jos uvek niste prijavili to mozete uraditi i sada, u ovom postu.

13 коментара:

  1. Ja sam čitala baš suprotno, da je tehnologija dovoljno napredovala i da većina exfoliatora ili hidratantnih proizvoda radi i posao tonera. Moraću da proverim izvore, da vidim da li treba verovati :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moje misljenje je da ako se nesto ispira, poslednje sto totakne lice jeste voda, tako da, po mom misljenju ne moze da radi posao tonika.

      Избриши
  2. Preporučujem Clearasil tonik za lice, nažalost kod nas nema da se kupi. Meni je super jer ne isušuje lice a dubinski čisti. Nešto što od skoro koristim jeste Eritromicin losion 2% ( antibiotik, za problematičnu kožu). Moje lice se smirilo, nema bubuljica ali sam nastavila da ga koristim jer posle njega imam osećaj kao da mi je lice najčistije na svetu :)

    Super post!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Onda mi je jasno zasto nisam cula za njega :). Drago mi je da si nasla proizvode koji odgovaraju tvojoj kozi. Hvala :)

      Избриши
    2. Анониман23. март 2015. 11:51

      Nemoj koristiti eritromicin duze od prepisanog jer je to antibiotik, mozes napraviti samo jos veci problem!

      Избриши
  3. Kao tonik za lice iskljucivo koristim klindamicin ili doroslovcev losion. Uvek nakon skidanja sminke premazem lice tonikom, koliko god tufer sa micelarnom da mi je cist nakon skidanja, tufer sa toniko bude prljav i pokaze mi da nije sve skinuto iako se tako cini. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram reci da nisam probala taj losion, mada sam nacula o njemu. Da, koliko god lice izgleda cisto, tonik nam pokaze da moze i cistije biti :)

      Избриши
  4. Ja sam do sada isprobala samo jedan tonik i to od Avona, koštao je 17kn. Obavlja svoj posao solidno, ali nije ništa pretjerano dobar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam koristila neki avonov i uopste mi nije prijao, bio mi je mnogo jak.

      Избриши
  5. Ja trenutno koristim sebamed tonik,i upravo sam uradila kako je ovde napisano,skinula sam sminku sa micelarnom i mislila da je dovoljno,kada sam ponovila sam tonikom,videla sam jos gomilu necistoce. Hvala na ovom postu

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Moram reci da nisam nista probala od Sebamed, ali planiram jer sam dosta toga dobrog cula.
      Hvala Vama na citanju i komentarisanju :)

      Избриши
  6. Ja koristim Garnier essentials jer imam kombinovanu kožu i mogu reći da je odličan. Kad ne koristim tonik koža mi je nekako suva. Tonik hidrira kožu i plus čisti lice.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam jos uvek probala Garnier, ali planiram :) Drago mi je da si nasla onaj koji tebi odgovara :)

      Избриши