четвртак, 19. март 2015.

The Versatile Blogger Award

  2 comments    
categories: 

Obzirom da sam tagovana od strane Katarine sa bloga Koma Bunny za ovaj tag, napokon sam nasla vremena da odgovorim na tag. Draga, hvala na tagu.

Potrebno je napisati 7 cinjenica o sebi, a zatim tagovati 15 blogova da isto uradi. Medjutim ja necu nikoga zasebno tagovati, vec predlazem svim koleginicama koje nisu uradile ovaj tag da ga urade.

  1. Ne pijem kafu. Moja zamena za kafu je caj.
  2. Volim da kuvam. Ozbirom da zivim odvojeno od roditelja delimicno sam primorana da sama sebi pripremam hranu. Ali obozavam to da radim.
  3. Mrzim nepravdu. I zbog ovoga se jako cesto nerviram jer je svet sve osim pravedan.
  4. Obozavam zivotinje. Trenutno imam samo macku, ali da mogu cuvala bih sve sto se cuvati moze :D.
  5. Imam fobiju od skakavaca. Nista na svetu me ne moze uplasiti kao skakavac. Kada vidim skakavca ne znam da li vise skace on ili ja :D.
  6. Ne pusim. Veliki sam protivnik pusenja. Nikad nisam probala cigaru i ponosim se time. Veliki broj devojaka danas pusi, ozbirom da je postalo 'moderno' videti devojku sa cigarom u ruci. To stvarno ne mogu da shvatim, ali dobro, svako ima mogucnost izbora.
  7. I poslednja cinjenica o meni je da obozavam tetovaze. Kada bih mogla istetovirala bih se cela. Medjutim, kako su ljudi skloni predrasudama imam samo dve, za sada, jer ne znam kuda ce me put odvesti kada je posao u pitanju, pa za sada radim samo na mestima koje mogu da prikrijem.

Da li delimo neku cinjenicu? :)

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара:

  1. Jako mi je drago da si odgovorila na tag! I nema na čemu. :)
    Činjenica pod brojem 6 se odnosi i na mene. A poslednja, hm, kroz šalu kažem, da imam još jedan život, u drugom bih bila cela istetovirana. Iako sada nemam nijednu. :D

    ОдговориИзбриши