субота, 21. март 2015.

Potrosi 10 do proleca - kraj

  8 comments    
categories: 

Obzirom da je stiglo prolece red je da Vam pokazem sta sam uspela da potrosim u tagu "Potrosi 10 do proleca", a  koje proizvode sam manje uspesno dovela do pred sam kraj.

Pocecu sa proizvodima koje sam potrosila. Medju prvima je Kallos maska za kosu. Napokon sam je potrosila, sve do poslednje kapi :D.


Ono sto sam takodje potrosila jeste Listerin tecnost za ispiranje usta. Pakovanje je toliko da nema kraja, ali sva sreca resila sam ga se.


Proizvod kojem sam dusu iscedila jeste Garnier oil beauty piling za telo. Veoma dobar piling za telo, i sigurna sam da cu mu se vratiti.


Kada smo vec kod proizvoda kojima sam dusu iscedila, tu je Garnier neo antiperspirant. Kada dodjete do pred kraj proizvoda ruke polomite da izbacite ostatak proizvoda. Proizvod kao proizvod je dobar, ali mi se ne svidja sto se dobro pomucis da proizvod izadje iz tubice, kada dodje pred kraj.


Proizvod koji sam veoma lako potrosila za ova dva meseca je I love.. body butter. Za ovo vreme sam skontala da lagano mogu potrositi jedno pakovanje mazalica za telo, iako sam bila ubedjena da to meni duze traje.


Kada sam vec kod toga da sam mislila da nesto ne mogu da potrosim tako brzo, proizvod za koji sam bila sigurna da ga necu potrositi za ovo vreme je Baby lips. Obzirom da mi se po stanu vuku neki balzami za usne od ko zna kada, bila sam ubedjena da skoro nov balzam ne mogu potrositi za tako 'kratko' vreme. Medjutim redovnom upotrebom, i kada ga ostavite kao jedini izbor prilicno lako sam ga potrosila.


Ulje koje sam napokon potrosila jeste Sofi anticelulit ulje. Moram reci da sam ga velikom mukom potrosila.


E sada su na red dosli proizvodi koje nisam tako uspesno potrosila. Prvi je Loreal Sublime fresh pena za ciscenje lica. Kao sto vidite potrosila sam 99% ove pene, ali ostalo je pene za jedno, a mozda i dva pranja. Nisam bila neuspesna, ali ne uspesna u meri u kojoj ja zelim.


Proizvod koji takodje nisam potrosila svog, iako ga nije bilo mnogo u bocici ni kada sam krenula ovaj tag, jeste sprej za osvezavanje kose iz Avona. Nisam ga potrosila jer uvek zaboravim da ga koristim, obzirom da nema nikakvu shvrhu osim da Vam namirise kosu. Tako da sam, sto se koriscenja ovog proizvoda tice, bila neuspesna.


I za kraj proizvod koji sam stalno koristila a ipak je dosta proizvoda ostalo u tubici, iako Vi to ne mozete da vidite, jeste Planet spa heavenly hydration maska za lice. Svaki put kada sam stavljala masku za lice upotrebljavala sam upravo ovu, a i pored toga ja nisam uspela da je potrosim. Zakljucak, sporo se trosi :D.


Da li ste Vi koristili neki od mojih proizvoda izabranih u ovom tagu, i kako ste zadovoljni?

Ne zaboravite da do 24.03.2015. traje nagradna igra na mom blogu. Ukoliko se jos niste prijavili mozete to uraditi i sada u ovom postu.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)



8 коментара:

  1. Ti si odlična! Ja nisam uspela ni tri stvari da potrošim, a u Božićnom tagu sam svemu dotakla dno. Precenila sam se ovog puta izgleda :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :D ja taj tag za Bozic nisam radila, ovo mi je bio prvi takve vrste, nisam losa ali mogla sam ja to mnogo bolje :D

      Избриши
  2. Dobro si me podsetila da i ja uradim moj update, a tebi svaka čast :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala ti :D Ja i nisam nesto zadovoljna, jer mislim da sam mogla mnogo bolje, ipak nije kratak period u pitanju.

      Избриши
  3. Nisam koristila ništa od ovih stvari. Kako ti se čini ovo anticelulitno ulje koje si potrošila? :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni se stvarno svidja. Najbolje efekte daje u kombinaciji sa dobrom masazom. Pisala sam o njemu zasebno, davno :).

      Избриши
  4. Koristila sam Baby Lips i najvise mi se dopada Intense Care. Listerin koristim 2-3 puta nedeljno, a Neo antiperspirant je odlican, mada i mene nervira to mucenje oko stiskanja tubice. :)

    ОдговориИзбриши