четвртак, 2. април 2015.

Pet nijansi... roze

  6 comments    
categories: 

Ne znam kako Vama, ali meni ova godina mnogo brzo prolazi. Samo sto smo usli u novu godinu a vec je april. Tako je na red dosao i post "Pet nijansi...". Za ovaj mesec sam izabrala roze boju, tako da cu Vam prikazati moje proizvode u izabranoj boji.

Proizvod kojim sam jako zadovoljna jeste Garnier micelarna voda. Odlicno obavlja posao skidanja sminke i ciscenja lica. Ja sam je u medjuvremenu skroz potrosila, ali sam sigurna da cu joj se vratiti.

Drugi proizvod je Ebelin jastuce za lice. O njemu sam pisala i zasebno, jer je proizvod koji je itekako zasluzio da se o njemu prica. Trenutno, posto koristim gel za umivanje a ne penu, koristim ga i pri umivanju. Veoma dobar pomagac da svoje lice dovedete do dobrog i zdravog izgleda.



Lak za nokte koji sam izabrala za ovu priliku jeste Golden Rose u broju 52. Jedna nezno roze nijansa, savrsena za prolecno vreme. Iako mi se nijansa veoma svidja ne mogu reci da sam zadovoljna ovim lakom. Ostavlja brazdice, a mene to izludjuje. Mada ja u poslednje vreme imam problema sa vecinom svojih lakova, tako da je izgleda do stanja mojih noktiju.

I poslednji kozmeticki proizvod jeste Labbelo lip butter. Ja sam, do sada, prezadovoljna ovim proizvodom. Od pakovanja, preko mirisa, pa sve do dejstva.


Kada je u pitanju nekozmeticki proizvod u ovom postu, sada sam izabrala maramu (ne znam da li Vas to cudi :D) u pastelnoj roze nijansi. Ova boja je veoma specificna, jer ne znam da li bih striktno rekla da je roze ili ipak ljubicasta. Sve u svemu obozavam ovu maramu, jedino sto mi se ne svidja kod nje je duzina. Za moj ukus je trebalo da bude dosta duza, kako bi lepo mogla da se obavije oko vrata i da dobrim delom pada, a ovako mozete da je obavijete i da se nadate da neki deo ipak nece da se odvije. Mada i pored toga meni se mnogo svidja. Kupljena je u Sixu, tokom prosle godine, tako da verujem da ih vise nemaju, ali imaju veoma lepih tako da sam sigurna da mozete naci onu koja Vama odgovara.


Koristite li Vi neki od mojih izabranih proizvoda?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :*

6 коментара:

  1. Garnier micelarna mi je bila odlicna sve do samog kraja i onda su pocele oci da me peku od nje... Ebelin jastuce OBOZAVAM!!! Lip butter mi je takodje super samo sto nisam probala ovo od maline vec od vanile i makadamije ali pretpostavljam da su ustog kvaliteta :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Je l' si sigurna da te je od nje peklo? Meni nekako bas deluje blago, pa mi je cudno da su te pekle... Jastuce je fenomenalno :D A sto se lip buttera tice verujem da je i taj fenomenalan, a ja sam sigurna da cu ga jos dugo kupovati, sve dok se ne pojavi nesto bolje kod nas :)

      Избриши
  2. Micelarna je odlicna, koristim je vec duze vreme, obozavam je. :D

    ОдговориИзбриши
  3. Ne volim ovu Nivea mazalicu, cim je vidim dodje mi muka :) Valjda sam se predozirala mirisanjem :D Garnier micelarnu planiram da probam :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pretpostavljam da mislis na Labello, jer jedino to moze od ovih stvarcica da se mirise :D Micelarna je super :)

      Избриши