понедељак, 2. фебруар 2015.

Pet nijansi...braon

  4 comments    
categories: 

Za pocetak zelim da kazem da je danas tacno godinu dana kako pisem blog i zbog toga sam veoma srecna. Naucio me je mnogo cemu, obezbedio jednu saradnju, prosirio moje vidike... Veoma mi je drago da sam pocela da pisem blog i da sam u tome istrajala. Jos jednom zelim da Vam se zahvalim sto me pratite i sto citate moje clanke. Hvala Vam mnogo!

Kao jednu od novina zelim da dodam i ovakav clanak. Od sada cu, svakog meseca, odabrati jednu boju i ukratko opisati priozvode koje sam izabrala u toj boji. Tu ce se uvek naci 4 kozmeticka proizvoda i jedan koji to nije. Nadam se da ce Vam se svideti clanci ovog tipa, u komentarima mi ostavite misljenje o ovakvim clancima, da bih znala da li da osmisljam jos neke nalik na ove.

Za mesec februar sam izabrala braon boju. To je moja omiljena boja kada je garderoba u pitanju. Vecina mojih odevnih predmeta je neka varijacija braon boje. Tako sam je i izabrala kao boju za prvi post ovog tipa.

Sto se kozmetike tice shvatila sam da nemam mnogo pakovanja u ovoj boji :D ali su se nasla dovoljno da se nadju u ovom postu.


Prvi od njih je Planet Spa luksuzna krema za lice. Moram reci da je koristim odredjeni vremenski period i mogu reci da nije losa, ali mi se uopste ne svidja osecaj koji ostaje na kozi nakon njenog nanosenja. Ostavlja nekako lepljiv osecaj, malo zateze, ali na cudan nacin, tako da mi je generalni utisak da mi se ne svidja, iako je sama krema ok. Sigurna sam da cu o ovim proizvodima (posto imam i kremu za telo iz ove kolekcije) pisati i zasebno.

Drugi proizvod je Garnier oil beauty piling za telo. Ovo je proizvod kojim sam veoma zadovoljna, iz vise razloga. Prvi je taj sto bozanstveno mirise, drugi je sto dobro obavlja svoj posao, a treci je to sto je jak piling. Obzirom da volim da su pilinzi jaci, kako bi mi uradili posao za koji ih ja prvenstveno koristim, ovaj piling mi je veoma lepo 'legao'.

Sledeci od proizvoda jeste lak za nokte, koji se vec nasao u nekim od mojih favorita. U pitanju je Elegant lak za nokte u nijansi 360. Po mom misljenju idealna braon boja sto se laka tice. 

I poslednji od proizvoda sto se kozmetike tice jeste Farmasi krema za ruke sa bademom i sea buterom. Ovo je jedan od noviteta koji ce se naci u mojim narednim postovima. Solidna krema za ruke, a i moje iskustvo sa ovim brendom je na lepom putu. Kao sto sam vec i napomenula sigurna sam da cu o ovom brendu vise pisati, samo da se jos malo upoznamo (da ne trcimo pred rudu :D).

Komad odece ili dodatak koji sam odabrala za ovaj clanak jeste jedna od mojih omiljenih marama. U pitanju je marama iz Sixa sa leopard printom, tacnije sa leopardom na samom printu, samo sto se on ne vidi kada se marama obavije.

Kao sto sam rekla danas je rodjendan mom blogu, a kako sam ja resila da Vas obradujem, mozete videti u ovom postu. Srecno sa  nagradnom igrom!

Ocekujem Vase misljenje u komentarima sto se ovakvih postova tice... Hvala Vam unapred :)

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :)


4 коментара:

  1. Super ideja za novu kategoriju postova na blogu :). Od proizvoda koje si odabrala najvise me prilaci Garnier piling i Planet Spa kremica za lice- inace mi je to omiljena Avonova kolekcija za negu. esarpa je prelepa, iako nisam ljubitelj animal printa, jako mi se dopada. I da, srecan blogorodjendan, zelim ti puno uspeha i novih citatelja <3

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) I meni je Planet Spa omiljena linija proizvoda u Avonu, ali ova mi nije omiljena kolekcija :) A sto se pilinga tice odlican je :) Hvala jos jednom :)

      Избриши
  2. Pa cestitam prvi rodjendan tvom blogicu :D
    Ja ne volim smedju boju -_- Planet spa kolekcija mi je omiljena u Avonu, trenutno koristim njihovu kremu za lice sa crnim kavijarom i odlicna je :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala :) Joooj ja najvise volim krem, bez ili kako je vec ljudi zovu, ali sve varijacije braon dolaze u obzir :D Meni je to ubedljivo najbolja linija Avon proizvoda :)

      Избриши