недеља, 22. фебруар 2015.

Tri omiljena laka ove zime 2015.

  6 comments    
categories: 

Ozbirom da zima polako odlazi, mislim da je vreme da Vam pokazem koje sam lakove za nokte najvise nosila ove zime.



Prvi medju njima je Golden Rose u nijansi 16, u pitanju je tamno plava nijansa. Vec sam napominjala koliko mi se svidja ovaj lak, jedina zamerka ovom laku je to sto ne ostaje dugo na noktima. Otprilike dva dana je njegov maksimalan rok trajanja, nakon toga je sigurno vec okrnjen na nekom mestu. Ali bez obzira sto kratko traje boja mi se toliko svidja da mu oprastam i to sto ga moram jako cesto mazati.


Lak koji sam takodje obozavala ove zime i kojim sam veoma zadovoljna jeste Rimmel Salon Pro nijansa Urban Purple broj 402. U pitanju je tamno roze nijansa. Sto se ovog laka tice veoma sam zadovoljna njime obzirom da traje solidno na noktima, 3,4 dana sigurno.


I poslednji od lakova jeste Golden Rose u nijansi 29, standardna tamno crvena boja. Moram reci da se na slici ne vidi prava boja, obzirom da je aparat malo promenio boju, kada je u pitanju boja laka na noktima. U pitanju je ipak tamnija crvena u odnosu na ono sto je na slici. Mislim da svaka devojka treba da ima barem jedan crveni lak, a ovo je moj sadasnji izbor.

Moram reci da veoma volim Golden Rose Rich color lakove, mislim da su najbolji od svih linija Golden Rose lakova koje sam probala. A veliki plus svih ovih lakova je siroka cetkica. Ne znam vise ni kako lakiramo nokte sa ovim uskim, malim cetkicama :D.

Da napomenem i to da je na slikama na noktima samo jedan sloj lakova. Obzirom da ja, kada su tamni lakovi u pitanju, retko nanosim dva sloja, jer mislim da nema potrebe za time. Samo im treba milion godina da se osuse, plus uvek se neki pokvari u medjuvremenu, a ne mislim da je preterana razlika.

Koje lakove biste Vi preporucili?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :) 


6 коментара: