субота, 14. фебруар 2015.

Macadamia NoTangle cetka

  14 comments    

Iako je od skoro dosla u moje ruke, od kad je dosla ne odvajamo se :). U pitanju je Macadamia No Tangle cetka za kosu. Sigurna sam da ste o ovoj cetki vec dosta puta culi, ozbirom da je dosta hvale, a necu ni ja biti izuzetak.

Iglice cetke su fleksibilne i tako postavljene da savrseno rascesljavaju kosu. Namenjena je za rascesljavanje zamrsene kose, bez lomljenja i preteranog opadanja kose.




Kao sto mozete videti na slikama cetka je jarko zelene boje sa jedne strane i tamno braon sa druge. Sacinjena je od cvrste plastike, tako da verujem da ce dugo trajati. 



Od kada koristim ovu cetku moram da primetim da mi je kosa prava kao nikada do sada, da nema bola pri rascesljavanju i mnogo manje kose mi opadne pri cesljanju. Obzirom da sam imala problem da mi pri cesljanju  opadne velika kolicina kose, moram reci da je ta kolicina dosta smanjena sa upotrebom ove cetke.

Imam samo reci hvale sto se ove cetke tice. 

Mozete je naci u Alexandar cosmeticsu, kao i u njihovim distributivnim centrima sirom Srbije. Cena ove cetke je 750din. Mozete je kupiti i u raznim setovima(sa Macadamia uljem, maskom, cesljem...).

Ovo je jedini proizvod koji sam probala od Macadamia brenda, ali sam sigurna ne i poslednji.

Da li ste vi probali neki od Macadamia proizvoda i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

14 коментара:

  1. Imam ju i jako volim, sve sto si rekla potpisujem :) isto imam osjecaj da mi se kosa oporavila otkad ju imam :)

    ОдговориИзбриши
  2. Takodje obozavam ovu cetku..☺ Imam je nekih 7 meseci, i definitivno je nikada necu zameniti..☺

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne znam da li postoji neko ko se nije zaljubio u ovu cetku, vec pri prvom koriscenju :)

      Избриши
  3. Imam je duze od godinu dana i ludo je volim... ne znam kako sam se nekad uopce i cesljala bez nje :D

    ОдговориИзбриши
  4. Nemam ovu cetku, ali mi je na wl vec neko vrijeme, bit ce moja kad tad :D

    ОдговориИзбриши
  5. Odlična četka, i sama je koristim! :) Uz nju sam nabavila još i Tangle Teezer, ali ona mi je više kao "putna" četka pošto je malo kompaktnija.

    ОдговориИзбриши
  6. Vidim da je puno ljudi hvali, a pošto ja imam izuzeznu kovrčavu kosu,baš me zanima da li bi djelovala i na mojoj kosi..

    http://nessielicious.blogspot.com

    ОдговориИзбриши
  7. Kupila sam je pre par dana i zaista ne znam sto sam ovoliko cekala :D odmah sam se zaljubila...stvarno je odlicna :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja mislim da se to pitaju svi kada je kupe :D Ljubav na prvo koriscenje :D

      Избриши