недеља, 8. фебруар 2015.

Ebelin jastuce za lice

  8 comments    

U vise navrata sam spomenula Ebelin jastuce za lice, tako da mislim da zasluzuje da se o njemu posebno pise.

Mozete ga naci u DMu, po ceni nesto manjoj od 200din.

Citavo jastuce je gumeno, i kao sto mozete da vidite na slici, deo koji koristite za umivanje ili masazu je podeljen na dva dela. Jedan deo su loptice tj. kruzici, dok je drugi deo nesto nalik na rese.
Ja deo sa kruzicima koristima za predeo oko ociju i nosa, dok za ostatak lica koristim drugi deo jastuceta.







Sa druge strane jastuceta imate ispupcenje koje je ustvari drskica koju koristite tako sto je drzite izmedju prstiju. Mislim da slika govori vise od 1000 reci tako da se necu truditi da objasnim, jer slika sve govori :).





Proizvodjac predlaze da se jastuce koristi za umivanje ili masazu lica. Ja moram reci da sam probala u obe svrhe i koristim ga samo za masazu. Obzirom da, ako vec koristim pomocno sredstvo za umivanje, ono bude i grublje od samih prstiju, tako da mi je ovo veoma slabo tako da ga koristim samo za masazu.

Kao sto sam u ovom postu i opisala koristim ga u kombinaciji sa Avon Planet spa heavenly hydration uljem za lice i savrsena su kombinacija. Veoma lepo rasporedi i utrlja ulje za lice i samim tim uradi masazu lica. Ja ga koristim svaki put kada koristim ulje za lice i pokazalo mi se veoma delotvornim. Iz razloga sto bolje nanese ulje a samim tim uradi masazu lica izvuce maksimalni ucinak iz proizvoda. Ja sam veoma zadovoljna ovim jastucetom kada je u pitanju masaza lica.

Kao sto rekoh ne koristim ga u svrhu umivanja, jer volim da se umivam grubljim sredstvima, ali verujem da bi obavljalo veoma dobro svoj posao ukoliko zelite blag osecaj pri umivanju, obirom da posao za koji ga ja koristim savrseno obavlja.

Da li ste Vi probali Ebelin jastuce i koji su Vasi utisci?

Toliko od mene u ovom postu... Kuckamo se uskoro :)


8 коментара:

  1. Zanimljivo moracu da probam! :) Nije uopste skupo inace sjajan post :)

    ОдговориИзбриши
  2. Imam i ja slično ovo jastuče, skoro pa isto samo iz Sephore i po duplo većoj ceni. :/ Koristim ga sa Bioten gelom za umivanje svako jutro i imam osećaj da mi očisti lice dovoljno da nanesem ostale proizvode. Svakako mi je na listi želja Clarisonic aparat, ali otom potom.. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni je za ciscenje mnogo blago... A sto se Clarisonic aparata tice, mislim da nam je svima to na wish listi :)

      Избриши
  3. Ja time ne bih umela da se umijem :D Bar mislim, nisam probala :). Više mi je za masažu, kao što si ga i ti koristila :).

    ОдговориИзбриши