четвртак, 26. фебруар 2015.

Odevna kombinacija februara 2015.

  2 comments    
categories: 

Jos jedan od noviteta na mom blogu je post o kombinaciji meseca. Krajem svakog meseca cu odabrati jednu kombinaciju koju cu Vam predstaviti. Nadam se da cete uzivati u postovima ovakvog tipa.

Ovog meseca sam se odlucila za kombinaciju krem, crne i plave. Crni Mango kaput, iz kolekcije od pre par sezona, uparen sa krem crnom H&M haljinom, naravno sa neprozirnim crnim carapama je, po mom misljenju, savrsena kombinacija.


Kapa koju nosim je vec spomenuta u nekim prethodnim postovima. Ne secam se gde sam je kupila, ali od kada sam je prepravila veoma cesto je deo mojih kombinacija.



Mislim da ova kombinacija ne bi bila toliki pogodak bez ovih divnih cizmica. U pitanju su Kira Bonelli cizme. Kupljene su ove godine u Paparazzo butiku u Novom Sadu, ali su iz zimske kolekcije, tako da mislim da ih vise nemaju. Sve u svemu ja sam ugrabila svoj primerak i veoma sam srecna zbog toga. Boja cizmi je veoma zanimljiva, vuce na plavo iako nije tipicna plava, tako da savrseno ide uz izabranu torbu.


Torba je Carpisa, kupljena pre par sezona. Nju ste mogli da vidite i u nekim prethodnim postovima, tako da se moze zakljuciti da je veoma cesto nosim u poslednje vreme.


Jedini dodatak, kada je nakit u pitanju, jeste kockasti prsten sa Born Pretty sajta. Kao sto sam i napomenula od kada sam ga dobila veoma cesto se nalazi kao dodatak mojim kombinacijama.



Kako Vam se svidja moja ovomesecna kombinacija?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара:

  1. Jako volim carpica torbe, sviđa mi se i model i boja te tvoje :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam ih pre volela, a sada retko nadjem neku koja mi se svidja. Ali ova je bila pun pogodak :) Drago mi je da se i tebi svidja :)

      Избриши