уторак, 17. фебруар 2015.

Moje aktuelne maske za lice

  8 comments    

Volim da imam izbor, kada je kozmetika u pitanju. Kada su maske za lice u pitanju trenutno su aktuelne tri, svaka posebna na svoj nacin.

Prva medju njima, a i najstarija je Freeman maska sa limunom i nanom. O njoj sam zasebno pisala u ovom postu. Jedina zamerka ovoj masci je to sto je pakovanje mnogo veliko. Neko bi pomislio da to nije mana, ali meni bi vise odgovaralo da je cak i duplo manje. Prvo mogli bismo da probamo vise maski, a i ne bi stigla do toga da pocne da se susi.


Maska je zelene boje, tako da kada je nanesete tacno vidite gde ste naneli masku. Malo se teze skida, obzirom da je od onih maski koja se skida nakon sto se osusi, ali uz nakvasen peskiric sve se lako resi.


Freeman maske sada mozete naci i u drogerijama, a i u Merkatoru (za druge vece markete ne znam).

Druga od trenutno izabranih maski jeste Avon Planet Spa heavenly hydration. Kao sto sam vise puta napomenula veoma sam zadovoljna ovom linijom Planet Spa proizvoda. Moram reci da me je u pocetku malo peckala pri koriscenju, ali veoma dobro obavlja svoj posao. Lepo osvezi kozu i ostavi je blistavom i veoma mekom.


Kao sto vidite na slici nije cisto prozirne boje, vec vuce na zeleno, ali kada je nanesete boja se uopste ne primecuje. 


I poslednja maska je takodje iz Avona, a u pitanju je Planet Spa revitalising retreat. Za razliku od ostalih maski ovo je peel off maska. Kada je nanesete, ostavite je da odstoji odredjeno vreme, a ona se za to vreme napravi na masku koju oljustite. Moram reci da prva maska za lice koju sam koristila je bila peel off, tako da sam se podsetila starih dana :D. Meni je takvo skidanje maske veoma zanimljivo. 

Kao sto vidite maska je blago narandzasta sa jakim zlatnim presijavanjem.




Na ovoj slici mozete videti swatchove svih maski, redom (Freeman, Heavenly hydration,  Revitalising retreat).


Koje maske za lice Vi trenutno koristite, a koje su Vam omiljene?

Toliko od mene... Kuckamo se uskoro :)

8 коментара:

  1. Trenutno imam Farmasi peel off masku koju ne preporucujem ako imas suvo lice. Bolno je skidanje. :D Imam i Planet Spa Balibotanika i Amazonian Treasures sa kojim sam odusevljena. Zelim i da probam ostale planet spa maske tako da sam se obas obradovala ovom postu.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Farmasi maske jos nisam probala, ali sam sigurna da cu probati... Najpre ti preporucujem Heavenly hydration :)

      Избриши
  2. Kupila sam baš ovu Freeman masku, i nadam se da će mi se dopast koliko i tebi. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam zadovoljna svime sto sam probala od Freeman kozmetike. I ja se nadam da ce ti se dopasti :)

      Избриши
  3. Ja trenutno koristim Freeman sa smedjim secerom i crnim ugljem, maska i piling u jednom. Jako sam zadovoljna, mada cini mi se da mi malo isusuje neke delove lica.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja sam veoma zadovoljna ovom maskom, a imam i njihov piling i mislim da je to piling koji cu uvek koristiti jer mi savrseno odgovara i obozavam ga...

      Избриши
  4. Planet spa maske za lice su i meni omiljene trenutno imam 3. Freeman maske kod nas nisu dostupne, ali imam zelju da i njih probam, ako gdje budem putovala sigurno cu ih potraziti :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Drago mi je da se slazemo oko Planet Spa :) A sto se tice Freeman kozmetike, zadovoljna sam svime sto sam probala, tako da ti ih iskreno preporucujem :)

      Избриши