субота, 7. фебруар 2015.

Born Pretty paket #1

  2 comments    

Kao sto sam i napomenula, ovih godinu dana pisanja bloga doneli su mi i jednu saradnju. U pitanju je Born Pretty sajt. Prvi paket mi je stigao pre nekih nedelju dana tako da mislim da je idealno vreme da Vam predstavim sta sam to lepo dobila. 

Ovaj paket se odnosio na njihov nakit, tako da sam izabrala tri prstena. Njihovu ponudu nakita mozete ovde pogledati. Predstavicu Vam samo dva, jer je jedan stradao pri transportu. Moram reci da su mi izasli u susret, tako da ce mi poslati novi prsten pri narednom paketu. Tako da sve pohvale za njih. 

Moram da napomenem da sam malo duze cekala da mi stigne ovaj paket, obzirom da su ga uhvatili svi moguci praznici, tako da je opravdano zaostajanje pri isporuci. Ja sam cekala paket nesto manje od 5 nedelja, mada sam videla od drugih blogokoleginica da su svi imali probleme sa prvim paketom. Mada, kao sto sam rekla, opravdano mi je ovo kasnjenje obzirom da su bili praznici. Videcemo kako ce biti sa sledecim paketima.

Jedan od prstena koji sam izabrala jeste ovaj srebrni, kockasti. Sasvim je obican ali mi se i zato toliko i svidja. Obican ali ipak veoma zanimljiv. Ovaj prsten mozete da narucite ovde. Moram reci da od kada sam ga dobila skoro da ga nisam skidala, mislim da to dovoljno govori o tome koliko mi se svidja.

Prstenje ima podesavajuci mehanizam, tako da nije potrebno da birate dimenziju tj. velicinu prstena. Mislim da je to veoma prakticno jer mozete nositi na vecini prstiju, samo prilagodite velicinu, a plus ne morate da brinete da li ste pravu velicinu izabrali.


Drugi prsten koji sam izabrala jeste zlatni sa zvezdom od cirkona. U poslednje vreme mnogo volim svedene prstene, koje mogu da nosim svaki dan. Tako i ovaj prsten savrseno ide uz svaku dnevnu odevnu kombinaciju. Njega mozete poruciti ovde.











Ukoliko narucujete sa sajta Born Pretty na sve proizvode koji nisu na akciji ostvarujete 10% popusta ukoliko koristite kod JMT10.

Moram da kazem da sam ja veoma zadovoljna saradnjom sa ovim sajtom i da Vam ga preporucujem samo iz razloga sto sam se uverila da vrede.

Sto se cena tice videcete da su veoma pristupacni, a i stalno imaju Hot Flash Sale, gde mozete pronaci proizvode koji su po ceni od 0,99$, tako da tu mozete naci veoma dobre i zanimljive proizvode za veoma male pare. Ono sto im se sada nalazi na Hot Flash Sale mozete videti ovde.
Ono sto je takodje bitno da napomenem jeste da im je postarina besplatna, i da vrse dostavu sirom sveta. Tako da je mnogo razloga da posetite njihov sajt, ako vec niste.

Jeste li Vi narucivali sa Born Pretty sajta? Koji je Vas omiljeni strani sajt za narucivanje?

Toliko od mene sto se iskustva sa ovim sajtom tice... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара:

  1. Nisam još uvek ništa naručila od njih iako ih već duže vreme odmeravam. Sve nekako odlažem ali cene su im stvarno pristupačne tako da valjda ću jednom pregaziti i konačno naručiti. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Stvarno imam samo reci hvale... Ja bas volim da narucujem sa stranih sajtova obzirom da kod nas deru sa cenama, jedino sto ne volim je da cekam :D ali mora se :D

      Избриши