уторак, 3. фебруар 2015.

Liebster Blog Award

  No comments    

Ozbirom da sam izazvana od strane devojaka sa bloga Summer night's beauty i hvala im na tome, 'morala' sam da napisem ovaj clanak, tj. da odgovorim na njihova pitanja. Pa da pocnemo, jer ja jedva cekam :D 

1. Koji je vaš omiljeni parfem?
Sto se parfema tice pre bih se opredelila za body mistove. Ako njih biram najbolji mi je VS mango temptation. Ako vec moram da biram bas parfem neka to bude Paco Rabanne One million.

2. Top 3 proizvoda za usne?

Hm... imam li tri? :/ Za dva sam sigurna... jedan je Forever Living aloe lips, a drugi je Labello lip butter. Pored ova dva ne znam da li bih neki mogla da okarakterisem kao vrhunski.

3. Omiljena manekenka/model?

Hm... neka to bude Victoria Beckham. Nije da sam zaludjena za modelima, posto su mi oni nekako ekstremni (pogotovo sto se kilaze tice).

4. Poznate ličnosti čijem stilu šminkanja i oblačenja se divite?

Ovde bih isto izabrala Victoriu Beckham jer mi se svidja njena elegancija. A ako moram da biram od 'domacih' mozda Biljana Tipsarevic.

5. Koji komad nakita najviše volite da nosite?

Zanimljivo pitanje :D Obzirom da se i sama bavim pravljenjem nakita moram reci da sve sto se tice nakita obozavam. Ali ako moram da biram samo jedan neka to budu mindjuse, mada je ovo bila teska odluka :D.

6. U kojoj državi biste najviše želele da živite?

Dva grada koja bih volela da posetim jesu Paris i London. Pa bih mozda volela u nekoj od tih drzava da zivim. Mada ne volim mnogo kisu, tako da bih mozda pre izabrala Francusku :D.

7. Koja vam je trenutno omiljena pesma?

Mislim da je ovo pitanje koje cu najlakse odgovoriti :D, jer je to zasigurno Taylor Swift - Blank space.

8. Gde sebe i vaš blog vidite za 5 godina?

Sebe vidim kao uspesnog informaticara, barem se tome nadam. A sto se bloga tice nadam se da cu istrajati u pisanju istog, i da ce biti na mnogo visem nivou nego sada.

9. Da li imate omiljeni citat? Koji je?

Moram reci da nemam.

10. Koje su vam omiljene aplikacije za uredjivanje slika?

Sto se tice uredjivanja slika najcesce ih uredjujem preko sajta Picmonkey, ali koristim i sve moguce opcije u osnovnim programima na kompu. Skidala sam i razne aplikacije na tabletu ali ni jednu ne bih izdvojila kao omiljenu, barem ne za sada.

Bilo mi je veoma zanimljivo da odgovaram na ova pitanja, tako da predlazem da svako ko nije uradio ovaj tag da ga uradi. Ja necu nikog da tagujem ali predlazem svima koji nisu uradili ovaj tag da ga urade, a mogu da odgovore na pitanja na koja sam ja odgovarala, obzirom da sam ja uzivala dok sam na njih odgovarala, tako da se nadam da cete i Vi.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

0 comments:

Постави коментар