четвртак, 5. фебруар 2015.

Noviteti #2/2015

  8 comments    
categories: 

Resila sam da napisem post o mojim skorasnjim novitetima kako bih Vam prestavila cime sam se ponovila, i kako biste i Vi mogli to da uradite, tj. da 'uhvatite' neka snizenja koja sam ja iskoristila.


Proizvodi za kosu koje sam kupila pre par dana jesu Keune repair sampon i regenerator. U pitanju je linija Keune proizvoda po pristupacnijim cenama. Ja sam ih kupila u DM-u, trenutno su na snizenju, ako se ne varam po ceni od po 360dinara, ali obzirom da sam ja imala kupon od 15% popusta mene je iznelo oko 300dinara. Nisam ih jos probala, ali prvom prilikom cu, posto velike nade polazem u njih.
Jos jedan proizvod za kosu koji je dosao u moje ruke jeste Macadamia NoTangle cetka. Sigurna sam da cu o ovoj cetki pisati i zasebno jer itekako to zasluzuje.

Kao sto sam napomenula u nekim prethodnim postovima sa Farmasi kozmetikom sam dosla u dodir skoro i okupirala je moju paznju. Proizvodi koje sam dobila od jedne divne gospodje koja radi sa Farmasi kozmetikom jesu krema za ruke sa bademom i shea butterom i karmin u nijansi 12. A kada sam videla da imaju dobre proizvode, sebe sam castila kremom za pete all in one.


Sto se ostalih proizvoda tice pocastila sam sebe Balea tonikom za lice. Tu je i meni vec omiljena cetka za puder - Blush 1b. Na tezgicama za vreme praznika nasla sam ovu preslatku sumecu kupku u obliku kolacica, sa dva sapuncica na vrhu. Vec sam je isprobala, mirise fenomenalno, ali nije da ima neko dejstvo. Sve u svemu pakovanje je prelepo.
Mislim da nema devojke koja nije kupila januarski Cosmopolitan kako bi dosla do svog Maybelline poklona. Tako sam ja dobila karmin u nijansi 720 mocha muse. Moj prvi utisak je da je veoma dobar karmin, hidratantan, lepo mirise i lepo ostaje na usnama. 

I ovaj mesec su mi stigli testeri Nuxe proizvoda. Nema potrebe da napominjem koliko mi se svidjaju njihovi proizvodi, jer se jedan od njih vec nasao u mojim januarskim favoritima.

Koristite li Vi nesto od mojih noviteta?

P.S. Ne zaboravite da nagradna igra na blogu traje jos samo sutra, tako da ako se niste prijavili to mozete uraditi u ovom postu.

Toliko od mene sto se noviteta tice... Kuckamo se uskoro :)

8 коментара:

  1. Farmasi kremu i karmin koristim. :D Dobra je kozmetika. A sto se tice maybelline karmina, imam 430 i slazem sa tobom. Lep miris, dizajn,odlican je za dnevni make up. :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se za Farmasi, nadam se da ce naci zasluzeno mesto na nasem trzistu :)

      Избриши
  2. Koristila sam ovaj Balea tonik za lice u kombinaciji sa mlijekom iz te iste linije, i bas je bio dobar, odgovarao mi :) I ja imam zelju kupiti Macadamia cetku, ali cekam neko fino snizenje :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Prvi utisak je da mi se svidja, ali videcemo kako ce se pokazati na dalje... Cetka je fenomenalna :)))

      Избриши
  3. Macadamia četku koristim sad već par meseci i očarana sam njome,obožavam je :)

    ОдговориИзбриши
  4. Noviteti su super! I ja sam dobila Nuxe testere, evo sad sam se setila da ih imam kada sam videla kod tebe :D. Imam Farmasi ruž, kupila sam ga za 100din na sniženju, moja nijansa je Dark Rose, a broja se ne sećam. Za moj ukus je malo suv, mooožda bi trebao da bude kremastiji. Nije to ništa što ne može da reši malo balzama za usne, ali bi bilo divno kada bi moglo i bez njega ;). Volela bih da detaljnije pišeš o Blush 1b :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala, mali ali odabrani :D Proizvodi su im super, samo su veca investicija :) Ja moram reci da je ovaj ruz sto ja koristim bas dosta kremas, tako da verovatno se razlikuju teksture. Pisacu uskoro o Blush 1b, jer je vec obozavam :)

      Избриши