четвртак, 19. фебруар 2015.

Potrosi 10 do proleca...azuriranje :)

  2 comments    
categories: 
Ostalo je jos mesec dana do proleca, tako da mislim da je vreme da Vas obavestim dokle sam stigla sa trosenjem proizvoda iz taga Potrosi 10 do proleca. Moram reci da mi je ovo prvi put da radim ovakvu vrstu taga, i mislim da sam bila dosta blaga prema sebi. Nisam imala predstavu da to ipak traje dva meseca i da se za to vreme moze dosta toga potrositi. Tako da mislim da sam mogla sebi zadati mnogo teze zadatke, ali ispravicemo to pri nekom sledecem tagu. Pa da pocnemo sa prikazivanjem...

Jedan od proizvoda jeste I love... body butter. Kao sto mozete videti, na dobrom sam putu da ga potrosim celog. Pre mesec dana je bio skoro pun, a sada sam blizu dna, tako da sam sigurna da cu ovaj proizvod potrositi do proleca. No, videcemo...


 Tu je i Garnier Oil Beauty piling za telo. Kao sto vidite ostala je jos mozda trecina proizvoda. Obzirom da je ovo proizvod koji ne koristim svaki dan, nadam se da cu mu videti dno do proleca. Sve u svemu jako dobar proizvod, tako da mi je zadovoljsto trositi ga.


Proizvod za koji sam mislila da mozda necu biti na dobrom putu da ga celog potrosim, ali se ispostavilo da gresim, jeste L'oreal sublime fresh pena za umivanje. Kada sam ovaj proizvod izabrala za ovaj tag mislila sam da ce biti malo tezak zadatak, iako je koristim za sve i svasta, ali ispostavilo se da sam na veoma dobrom putu, obzirom da je ostala jos trecina priozvoda.


Sledeci proizvod je 'cuveni' Avon sprej za osvezavanje kose. Moram reci da sam ga jako malo koristila. Na slici se ne vidi koliko je potrosen, zato sam i stavila strelicu kako biste videli (aparat nije hteo da saradjuje, ozbirom da je tecnost svetlo roze boje). Ozbirom za sta se koristi sigurna sam da cu ga lako potrositi, jer te prskalice odlaze velikom brzinom, jedini je problem sto treba da se setim da ga koristim :D.


 Jos jedan proizvod koji nisam nesto mnogo potrosila od prethodnog puta jeste Listerin stay white tecnost za ispiranje usta. Postao mi je mnogo jak, pa ga ne koristim tako cesto. Ali obzirom da nije ostalo jos mnogo proizvoda, nadam se da cu ga uspesno potrositi u roku.


 Na red je dosao proizvod za koji sam bila ubedjena da necu moci da ga potrosim za tako 'kratko' vreme. Kazem kratko jer mi je za proizvod ovakve vrste to itekako kratko. U pitanju je Maybelline Baby lips peach kiss. Od onih osoba sam koje imaju 10 balzama za usne u isto vreme i koriste prvi koji im padne pod ruku, tako da sam mislila da nema sanse da ovo uspem. A sada kada gledam prethodnu sliku i ovu, vidim da je dosta potrosen, tako da je  moguce da ce i njemu doci kraj u skorijem roku.


 Jos jedan od zaboravljenih proizvoda jeste Garnier Neo antiperspirant. Moram priznati da sam ga koristila par dana nakon taga i posle skroz zaboravila na njega. Ostalo je jos proizvoda u njemu, ali cu se potruditi da ga koristim u narednom periodu.


 Sto se Sofi anticelulit ulja tice mogu reci da sam ga cesto koristila, ali vidim da nisam nesto mnogo napredovala u potrosnji. Nadam se da ce se to promeniti.


 Jako je nezahvalno uzeti proizvod koji je u neprovidnoj ambalazi, pa Vam ne mogu pokazati dokle sam stigla sa trosenjem. Ali Vam mogu reci da je ostalo jos dosta proizvoda u njemu, ozbirom da je bila skoro puna tubica na pocetku, a koristila sam ovu masku svaki put kada sam koristila masku za lice. Videcemo kako cu napredovati u narednih mesec dana sto se ovog proizvoda tice.


 I za kraj proizvod koji korisim vec milion godina i nikako da se istrosi jeste Kallos Argan maska za kosu. Moram reci da je u poslednjih nedelju dana uopste nisam koristila jer sam pocela da koristim Keune sampon i regenerator. Ali planiram da se vratim na ovu masku i napokon joj vidim kraj.


Da li ste Vi radili ovaj tag i na kakvom ste putu da ga uspesno dovedete do kraja?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара:

  1. Ja sam skontala da ja uopšte ne mogu sebe da natjeram da trošim određene proizvode :) otkako sam odlučila da ptorošim sve losione za tijelo prije nego kupim novi, potrošila sam ih gotovo sve, ali da sam odredila da trošim jedan određeni, nikada ne bih supjela, tako da sam ja jako loša u ovakvim stvarima :P Baby Lips je meni baš bezveze, jako me razočarao :/ sretno trošenje u svakom slučaju :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mislim da je generalni problem devojaka to sto kupi novu bocicu, bilo cega, pre nego sto je zavrsila prethodnu i onda je ta nova prosto zove, i onda ne mozemo da se odupremo i pocnemo novu da koristimo, a na staru i zaboravimo, i onda se vuce po kupatilu jos dugo dugo :D

      Избриши