субота, 31. јануар 2015.

Januarski favoriti 2015.

  6 comments    
categories: 

Doslo je vreme da se napisu i prvi favoriti za ovu godinu, tj. favoriti meseca januara. Neke od ovih stvarcica su nove, ali su se vec pokazale kao veoma dobre, tako da se zasluzeno nalaze ovde.

Da krenemo sa proizvodima za lice koji su mi favoriti i ovog meseca, a i sigurna sam da ce neki to ostati jos veoma dugo.

Prvi od proizvoda za lice je Loreal Sublime fresh pena za ciscenje lica. Verujem da ste o ovoj peni citali na raznim blogovima i obzirom da su je svi hvalili tako sam je i ja kupila, i kao sto mozete da vidite jako mi se svidela. Veoma dobro obavlja posao ciscenja lica, a podjednako dobro i skida sminku sa lica. 

Drugi proizvod je Planet Spa heavenly hydration maska za lice. Do sada svi proizvodi iz ove linije su mi se fenomenalno pokazali, pa tako i ova maska.

Proizvod koji se ovde jos nalazi je uzorak Nuxe okoloocne kreme. U pitanju je uzorak jer nisam kupila standardno pakovanje, ali se nadam da cu uskoro kupiti (obzirom da mu cena nije bas niska, tako da treba vremena za takvu investiciju :)). Iako su u pitanju uzorci (posto imam vise kesica) ima dovoljno proizvoda za koriscenje koje je meni itekako pokazalo efekte.

Ono sto je kod mene od pre 10tak dana, ali vec mi je prirasla za srce jeste Blush 1b cetka za nanosenje pudera. Savrsene velicine, a njihove cetke vec imam tako da znam da su veoma dobre i dugotrajne.
Jos jedan od noviteta, mada sam ga dobila pocetkom januara i koristila veoma cesto ovaj mesec, jeste karmin u broju 12 od Farmasi kozmetike. Sigurna sam da cu o ovoj kozmetici uskoro pisati opsirnije. Karmin sam dobila od jedne divne gospodje ali se ispostavilo da je veoma lepa nijansa, tako da je pun pogodak. Ovaj karmin mozete dobiti i u nagradnoj igri na ovom blogu, koju mozete videti ovde. 


Kada su lakovi za nokti u pitanju za ovaj mesec tu se nalazi Rimmel, ako se ne varam nijansa je 3064(nadam se da je to nijansa). Na slici nije bas najbolje prikazana boja, tamno roze je u pitanju.
O Golden Rose matte top coat-u ste vec mogli da citate ovde, ali njega sam veoma cesto koristila u poslednje vreme tako da je zasluzeno na ovom mestu. A kombinacija ova dva laka je fenomenalna, zato se i nalaze u paru u mojim favoritima.

Da li Vi koristite neki od mojih favorita?

Toliko o mojim favoritima za mesec januar... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Odlican post. Da li postoji mogucnost da slike budu vece i malo jasnije i da tekst ide ispod slike? Mislim da bi bilo preglednije i lakse za citanje. Pozdrav. T

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Sto se slika tice slazem se da treba da budu jasnije, ali dajem sve od sebe obzirom da duze vreme imam problema (pokvarilo se sve sto se moglo pokvariti), nadam se da cu uskoro to resiti, tako da se nadam da me razumete.
      Sto se teksta tice, meni je ovako mnogo lepse, tako da kada bih to promenila ja ne bih bila zadovoljna. Hvala na razumevanju i hvala na sugestijama.
      Pozdrav

      Избриши
  2. fin post, htjela sam ti reci da si i kod mene povarilo sve moguce, jedva nekkako izbacivam postove, ali eto , nisam pomislila da odustanem, makar isla u obliznji internet klub =D
    <3 Amina

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Ma meni je internet jedino sto mi normalno radi :D ali sto se tehnike tice sve je otislo do djavola... i skoro se nista ne moze popraviti, a obzirom da nisu male investicije u pitanju, zato mi treba vise vremena... Lepo je sto delimo slicnu muku, ali je ruzno sto nam se to desava :)

      Избриши
  3. planet spa maska je odlicna , i svidjaju mi se lakovi :D

    ОдговориИзбриши