уторак, 10. фебруар 2015.

Moje aktuelne mazalice za usne

  6 comments    
Resila sam da Vam predstavim sve moje aktuelne mazalice za usne. Moram priznati da su ovo samo one koje sam mogla da nadjem, ozbirom da znam da ima jos nekih, koji su misteriozno nestale. Mada sam sigurna da je za njihov nestanak kriva moja macka :), jer gde ces bolje igracke od neceg sto moze da se kortrlja. No, ostavimo nju po strani i pocnimo sa pricom o onome sto se nalazi na slikama.

Mazalica o kojoj sam pricala mnogo puta, koja nije samo za usne, jeste Forever living aloe lips. Mislim da sam Vam vec dala do znanja koliko mi se dopada ovaj proizvod. Moracu uskoro da kupim novi, jer je ovaj pri samom kraju, jer je ovo proizvod koji svako mora da ima kraj sebe.
Balzam za usne u sredini jeste neki iz Avona, kupljen ne secam se ni ja kada. I nikako da ga potrosim. Moram reci da sam veoma zadovoljna ovim balzamom, obzirom da je bio oko 100dinara, a veoma dobro hidrira usne.

I poslednji na slici je Labello classic care za koje mogu reci da me nije odusevilo. Mozda je dobro za stalnu negu, tj. kada nemate jako ispucale usne, ali ispucalim usnama ne cini neko cudo. Sigurna sam da ga necu vise kupovati.

Ova tri balzama za usne nisam prikazivala kakvi su jer su svi bele boje, osim Aloe lips koja je zuckasta. Tekstura im je kao i kod svih balzama, pa iz tog razloga ih nisam slikala pojedinacno.

Mazalica koju sam odavno kupila i jedno vreme je bila zapostavljena, zato jos i nije potrosena, jeste Nyx color lip balm. O njemu sam pisala u nekom od starijih postova, ali je i dalje aktuelan. Solidnu hidrataciju daje, a kao sto mu i sam naziv kaze, ostavlja boju na usnama, moja je jarko roze (nijansa Merci).


Jedan od mojih trenutno najvise koriscenih proizvoda za usne jeste Maybelline baby lips peach kiss. Najveci razlog tome je tag u kome sam odabrala da ga potrosim do proleca. Sto se samog balzama tice za moje standarde je dobar. Ne mogu da kazem da cini cuda, ali veoma dobro hidrira usne. Cak se nasao i u nekim mesecnim favoritima. 

I poslednja mazalica koja je aktuelna jeste Labello lip butter raspberry rose. Moram reci da sam ja prezadovoljna ovim proizvodom. Tekstura mu je malo cudna, ali meni veoma dobro obavlja posao. Samo sam sigurna da mu veoma dugo necu videti kraj.

Obzirom da sam osoba koja kupuje mazalice za usne kao pomahnitala, resila sam da to sasecem u korenu :D. Moj cilj je da ne kupim ni jednu mazalicu za usne sve dok ne potrosim sve koje imam, a imam ih dovoljno za dve godine :D, a onda sam resila da sebe pocastim jednom skupljom i dobrom mazalicom za usne, koju cu, samo nju, koristiti. Videcemo da li cu istrajati u tome.

Koje su Vase aktuelne mazalice za usne?

Toliko od mene za ovaj put... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. FLP aloja je jedino dobra za zuljeve i ubode komaraca,ostalo je precenjen.Ostalo ti je sve slatko.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja imam stvarno samo reci hvale i sto se usana tice... A sto se ostalih namena tice, sada ga i tu mogu pohvaliti :)

      Избриши
  2. Sjajan post i ja takodje najvise koristim baby lips peach kiss najvise mi se svidja i najlepse mirise :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Imala sam ja i zeleni (zaboravila sam mu naziv :D), ali on je jedan od onih koji su misteriozno nestali :D

      Избриши
  3. Ovo promenljivo vreme je bukvalno ubilo moje usne tako da sam uzela u apoteci grožđanu mast u stiku :) Ne žalim se, jeftino a efikasno.
    Novi post kod mene :
    http://nislive.blogspot.com/2015/02/50-shades-in-serbia.html

    ОдговориИзбриши