уторак, 24. фебруар 2015.

Farmasi all in one krema za pete

  No comments    

Pre nego sto pocnem da pisem o konkretnom proizvodu zelim prvo da Vas malo upoznam sa Farmasijem. Imala sam tu privilegiju da idem na jednu od njihovih prezentacija, tako da sam malo bolje upoznata sa ovim brendom. U pitanju je kompanija koji dolazi iz Turske.

Ono sto je meni izdvojilo ovaj brend, tj. sto je mene privuklo jeste da su proizvodi 95% na prirodnoj bazi, bez silikona, bez parabena, bez etil alkohola, bez vestacih boja, bez fosfata, i drugih stetnih materija. Ono sto je za mene jos jedan veliki plus, kada je ova kompanija u pitanju, jeste da ne vrse testiranje na zivotinjama

Mi smo 121. zemlja u kojoj distribuiraju svoje proizvode. Ono sto se meni, takodje svidja kada je distribucija u pitanju, jeste da je kvalitet proizvoda svuda isti. Kao sto znamo, velike kozmeticke kompanije, distribuiraju proizvode razlicitog kvaliteta, na razlicita trzista, dok to nije slucaj i sa ovom.

Ovim sam samo zelela da Vas malo upoznam sa brendom i pokazem sta je mene privuklo.

Kada su u pitanju proizvodi koje sam probala, ima ih samo par, za sada. Tako da o kvalitetu svih proizvoda jos uvek ne mogu da pricam, ali mogu da pricam o kremi za pete, o kojoj je ovde i rec.

Proizvodjac je hvali za mnogo sta, od mekoce koju stvara, do poboljsanja cirkulacije. Ali ja mogu da kazem da itekako omeksa pete, ostavi Vasa stopala veoma mekanim. Takodje sprecava znojenje nogu. Posto sadrzi mentol sprecava nastajanje neprijatnog mirisa. 

Dolazi u plasticnoj tubici od 100ml tako da verujem da ce mi dugo trajati. Kada smo vec kod ambalaze, da podelim jos jednu informaciju koju sam zapamtila, kada je ova kompanija u pitanju, a to je da sami prave stoju ambalazu. 

Sam proizvod je u beloj boji, sto mozete videti na slici. Kao sto sam i rekla sadrzi mentol, tako da na mentol i mirise. 


Ja moram reci da sam veoma zadovoljna ovom kremom i sigurna sam da cu je kupiti ponovo. Ja sam ovu kremu platila oko 150dinara, na nekom popustu, a standardna cena je 390dinara, s tim da je uvek na nekom popustu tako da je mozete kupiti za nizu cenu od te.

Da li ste Vi probali neki Farmasi proizvod?

Toliko od mene, nadam se da sam Vas malo bolje upoznala sa Farmasijem... Kuckamo se uskoro :)


0 comments:

Постави коментар