среда, 25. јун 2014.

Freeman glinena maska

  4 comments    
Verovatno ste skontali i sami da mi se veoma svidjaju Freeman proizvodi za lice, jos uvek nisam probala njihove ostale proizvode, ali nameravam. Jedan od proizvoda koji koristim od Freeman kozmetike jeste maska za lice - glinena maska za lice sa limunom i nanom. 

Moram da kazem da sam veoma zadovoljna ovom maskom, ali ako je uporedjujem sa njihovim pilingom koji koristim, moram reci da sam pilingom vise odusevljena :) Sigurna sam da cu dugo koristiti njihove maske jer sam veoma zadovoljna, samo sto ce sledeci put biti drugi miris. 

Maska je zelene boje, stavite je na lice i drzite dok se ne osusi i onda je skinete toplom vodom. Stvara veoma prijatnu kozu, mekanu i vidno poboljsanu

Koristim je 2-3 puta nedeljno. Posto ja koristim i njihov piling otprilike na svaka dva dana koristim jedan od ta dva proizvoda, naizmenicno. Mogu reci da sam veoma zadovoljna rezultatima.

Pakovanje je od 150ml tako da verujem da ce trajati jos dugo, iako je koristim vec sigurno dva meseca, tako da bas dugo traje. 

Ja sam je kupila u Merkatoru, za nesto malo vise od 500din. Znam da je mozete naruciti preko sajta Teatar kozmetike, ako je ne mozete naci u Merkatoru. Za Beograd ne znam, ali u Novom Sadu se trenutno u Merkatoru moze kupiti, samo je trenutno u asortimanu neki drugi miris (posto oni samo po jedan miris izlazu i retko ima i maska i piling, skoro uvek samo jedno od tih).

Da li Vi koristite Freeman maske za lice i kako ste zadovoljni?


4 коментара:

  1. Nemam puno iskustva sa Freeman maskama. Ova maska ima fantastične recenzije na MakeUpAlley.com (90% "would buy again" rejting) tako da ću je sigurno probati pre ili kasnije. Ne mogu kod mene u gradu nikako da je pronađem tako da ću najverovatnije morati da je poručim online. Zanima me i ona druga njihova maska, Chocolate and Strawberry :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ovu stvarno mogu da preporucim, mada ne verujem da su ostale manje dobre :) Pa u krajnjem slucaju mozes je poruciti online :)

      Избриши