четвртак, 11. децембар 2014.

Vichy aqualia thermal

  No comments    
Kao sto sam i par puta naglasila veoma sam zadovoljna Vichy aqualia thermal kremom za lice, tako da je doslo da kazem par reci o mom iskustvu sto se nje tice.

Kao sto mozete da vidite dolazi u slatkoj staklenoj bociti od 50ml, sa preslatkim poklopcem na cijoj se gornjoj strani nalazi nesto nalik na ogledalo (obzirom da nije bas toliko jasno da mozete sve radnje da radite sa njim). Ovu kremu, ja mislim, da mozete da kupite i u tubici, ako se ne varam, od 30ml.
Primetila sam da mi se koza ujednacila od kada koristim ovu kremu, odnosno nemam velikih problema sa delovima koji mi obicno budu suvi, bez obzira koju kremu koristim. Ne mogu reci da mi se sa ovom kremom oni ne pojavljuju, ali u mnogo manjoj meri.

Kremu nanosim nakon dobro ociscenog lica i nakon masaze lica (moju skin care rutinu mozete procitati ovde). Moram reci da se veoma lepo razmazuje, ozbirom da je veoma lagana. Kozu ostavlja jako mekanom i ostavlja blag i prijatan miris.

Kao sto rekoh veoma je lagana krema, obzirom da je hidratantna i da sadrzi 10% termalne vode.

Ovu kremu mozete kupiti u Lilly-u ili po bolje snabdevenim apotekama. Ja sam je kupila u apoteci Jankovic u Novom Sadu i platila sam je nesto malo vise od 2000din. Ne spada u jeftinije kreme, ali stvarno ne zalim para koje sam dala za nju.

Kao sto vidite pri kraju sam sa svojom bocicom, a da li cu je ponovo kupiti? Sada je necu kupiti iz razloga sto zelim da probam jos neke kreme za lice, pa tek onda da se odlucim koja od njih ce biti moj stalni izbor.

Da li ste Vi koristili Vichy kreme za lice i kako ste zadovoljni njima?

Toliko o ovoj kremi od mene.... Kuckamo se uskoro :)


0 comments:

Постави коментар