среда, 24. децембар 2014.

Favoriti 2014. - preparativa

  No comments    
categories: 
Pri kraju smo 2014. godine, tako da mislim da je vreme da se napisu favoriti godine. Necu pisati favorite decembra, jer pisem upravo ovaj post. Posto imam dosta favorita, a ne volim kada su postovi predugacki ja sam resila da ih podelim u par grupa, tako da prvo pricam o preparativi. Tako da bi bilo lepo da pocnemo...

Gledala sam da izaberem samo po jedan proizvod od svake kategorije kozmetike koje koristim, naravno za neke kategorije nemam favorite, iz razloga sto ne koristim takve vrste proizvoda ili iz razloga sto mi se ni jedan nije pokazao toliko dobro da bih ga uvrstila u favorite.

Kada su proizvodi koje koristim za lice u pitanju, medju favoritima su se nasli:
  •  Garnier miceralna voda (moje misljenje o ovom proizvodu mozete procitati ovde),
  • Freeman piling za lice, koji mislim da ce mi biti veciti favorit (moje odusevljenje mozete ovde procitati),
  • Vichy aqualia thermal krema za lice, o njoj sam vec pisala tako da mozete procitati moje misljenje ovde,
  • Planet spa Heavenly hydration ulje za lice, mislim da ce i ovo biti proizvod koji cu veoma duuugooo koristiti jer sam odusevljena njime (to mozete i ovde procitati).

 To je sve sto se tice proizvoda za neku lica. Postoje tu jos neki proizvodi koji su mi se svideli, a koje sam koristila tokom 2014. ali me nisu toliko odusevili da bih ih svrstala medju godisnje favorite, jer, napomenucu jos jedanput, u ovom postu pisem samo o proizvodima koji su me odusevili (ne samo da su mi se svideli nego su me odusevili :D). Sada kada sam, opet, napomenula ono sto sam htela da nastavimo.
Sto se proizvoda za kosu tice vise puta sam napomenula da mi je Gliss kur ultimate oil repair jedna od najboljih linija proizvoda za kosu koje sam ja probala. Tako se jedan iz ove linije proizvoda nalazi i u mojim godisnjim favoritima. U pitanju je regenerator u spreju, ali ovde se mogao naci bilo koji proizvod iz ove kolekcije.
Kao sampon koji me je najvise odusevio ove godine, pored Gliss kur ultimate repair-a, jeste Cien sampon protiv peruti. O njemu sam pisala ovde, tako da ne bih vise da ga hvalim.

Kada govorimo o tusiralicama dve koje su me raspametile ove godine su:
  • Bottega Verde sa arganovim uljem i irisom, ja ne znam da li sam ikada pomirisala i koristila lepsu kupku od ove,
  • Garnier oil beauty piling za telo, veoma dobar piling za telo, sa veoma lepim mirisom.


I ostalo je samo jos dva proizvoda koja bih dodala u svoje godisnje favorite, a to su Dove dezodorans u stiku, mada ovaj proizvod je samo reprezent svih Dove dezodoransa, u stiku, roll on-u, spreju...
Za kraj sam ostavila jedno od mojih omiljenih labela, u pitanju je Labello lip butter od maline.

Moram reci da je bilo veoma tesko izabrati samo po jedan proizvod kao favorite iz odredjene kategorije. Kao sto mozete da vidite iako veoma volim puderaste miriste, oni se ovde veoma malo nalaze, to je upravo zbog toga sto sam htela da izaberem od svega po jedan proizvod, a postoje ipak proizvodi koji su me odusevili i time 'oduvali' odusevljenje mojih standardnih mirisa.

Koji su Vasi favoriti za 2014.?

Toliko od mene sto se preparative tice... Kuckamo se uskoro :)

0 comments:

Постави коментар