субота, 6. децембар 2014.

Maybelline fit me

  2 comments    


Kao sto sam i najavila juce pisacu o tecnom puderu koji me je odusevio. Rec je o Maybelline Fit me tecnom puderu.
Kupila sam ga relativno skoro, ali za to kratko vreme ja sam se zaljubila u njega. 

Kao sto sam vec i naglasila u nekim prethodnim postovima, ne volim jake pudere, tako da uvek biram sto laganije. Kada kupujem puder uvek gledam da je sto laganiji, u smislu da kada ga nanesem nemam osecaj kao da sam nanela masku za lice. Sto se pokrivne moci tice mogu reci da je u pitanju srednja pokrivna moc, ne sakrije sve nesavrsenosti, ali dobrom delu to uradi. 

Sto se tice same teksture za moj ukus savrsena je. Nije previse tecan, vec je savrsene gustine. Ne znam koliko to mozete da vidite na slikama, ali savrsene je teksture i savrseno se razmazuje.Kao sto rekoh nije mnogo gust tako da nemate onaj problem da naglasava suve delove.
Moj je u nijansi 120, ali sigurna sam da mozete da nadjete svoju nijansu jer ima veliki spektar nijansi. 


Ja sam svoj kupila na pijaci, od nekih preprodavaca, ali sam videla da ga ima u DMu, a cula sam da ga ima u Lillyu, i mislim da mu je cena nesto iznad 1000din, kako god sigurna sam da se isplati svaki dinar koji date za njega.


Sve u svemu ovo je puder koji ce se sigurno naci medju mojim vecitim favoritima. 

Da li ste Vi probali Maybelline fit me puder i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene o mom omiljenom puderu u poslednje vreme. Kuckamo se uskoro :)

2 коментара: