уторак, 9. децембар 2014.

Mini kupovina #2

  4 comments    
categories: 
Iako nema mnogo noviteta resila sam da napisem post jer ne bih da spominjem ili pisem o nekom proizvodu a da ga tek onda ubacim u novitete.

Proizvode koje sam dobila na testiranje jesu Taft pena za kosu i lak za kosu sa tecnim elastinom i moram odmah reci da sam veoma zadovoljna ovim proizvodima. Sigurna sam da cu o njima uskoro pisati, tako da cete cuti celokupno moje misljenje o ovim priozvodima.

Proizvod koji je dosta hvaljen, pa sam i ja resila da ga isprobam, je Loreal pena za ciscenje lica. Za pocetak mogu da kazem da ok radi svoj posao, ali nisam odusevljena, cak mi se i miris ne svidja previse.

Mislim da se u svakoj mojoj kupovini nalazi barem jedna kupalica. Tako je sada dosala na red Dove kupka. Standardna, plava, jer po meni ona mirise najlepse.

U nekoj od setnji po gradu kupila sam Teona parfemcic, savrsen da ga ponesete svuda sa sobom. U pitanju su kopije poznatih parfema, a ja sam uzela prvi koji mi je lepo mirisao :).

Kao sto sam vec pisala, kupila sam Maybelline Color drama ruz u nijansi Minimalist. O ovim olovkama ste mogli da procitate i ovde.

Pre nekih nedelju dana sam bila do Subotice i u setnji po centru, naisla sam na radnju sa kozmetikom manje poznatih brendova i resila sam da isprobam neke od proizvoda. Moj izbor je spao na tamno sivu olovku za oci Isabelle Dupont i Vollare kamenog pudera. Sto se prvih utisaka tice moram reci da se uopste nisu pokazali lose.

Toliko o mojim skorasnjim novitetima... Kuckamo se uskoro :)

4 коментара:

  1. Ocekivala sam vise slika :/ u svakom skoro postu imas po jednu sliku, i ta se ne vidi dobro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala na sugestiji... Ubacujem vise slika kada pomislim da je neophodno, ne bih da ubacujem previse slika a premalo teksta za njih...

      Избриши
  2. Maybelline olovke su odlične :)

    ОдговориИзбриши