понедељак, 29. децембар 2014.

Sta se nalazi u mojoj torbi... Tag???

  4 comments    
categories: ,

Kao sto sam mogla videti ovo je uradjeno u vidu taga, medjutim posto sam ja ovo planirala da uradim i inace, a i ne ocekujem tag jer se ne krecem u tim krugovima pa i ne poznajem ostale blogerke, ne ocekujem da me neko taguje, resila sam da napisem ovakav post.

Torba koju trenutno koristim jeste Carpisa, ne znam da li njihove torbe imaju posebne nazive, ali i ako ima ja ga ne znam :). Kao sto vidite, u tamno plavoj boji je tako da se idealno uklapa uz teksas.  Kao sto mozete videti ima jednu veliku pregradu, mali dzep sa strane koji ima rajfeslus i dva dzepica sa strane.
Moram da napomenem da nista nisam vadila iz torbe, vec sam prikazala sve sto se u njoj nalazilo, tako da ima svakakvih gluposti.


 Jedna od tih gluposti je upravo formular za Super karticu :D. Ono sto je uvek pored mene jeste novcanik. Aktuelan je ovaj kozni Iguana, u pitanju je firma iz Novog Sada koja proizvodi kozne proizvode. Ne znam da li imaju negde drugde radnju, ali znam da u Novom Sadu imaju :). Verujem da ce ovaj novcanik ostati aktuelan jos mnogo godina.

Jos jedna od koznih stvari u mojoj torbi je futrola za dokumenta, kao sto je vozacka, licna... Moram priznati da ovo ne koristim tako cesto jer se lako cepaju separatori unutar njega, pa mi se tu nalaze dokumenta koja ne koristim toliko cesto, kao npr. vozacka :D.

Ovo cvetno sto vidite je fascikla za dokumenta za putovanje, a ja tu drzim sve moguce papire koji su mi potrebni, kao i neka dokumenta za koje je i predvidjena :). Kupljena je u Accessorize-u pre par godina, ali oni uvek imaju ove fascikle, samo sto su dezeni drugi.

Tu se nalazi i blokcic za poruke, jer uvek treba nesto da se zapise, a ovaj je ostao od poslednjeg ispita, jer sam tu sebe podsecala na najvaznije :).

A sada deo sa prvom pomoci :D. Tu se nalaze par pakovanja obicnih maramica, jer ja uvek dodam jos neko pakovanje jer ne proveravam koliko ima u torbi. Vlazne maramice su neophodne, kao i kutija sa prvom pomoci za 'one dane'. 

Obzirom da cesto imam problema sa time da me boli glava sa sobom uvek nosim lekove protiv glavobolje, tako da se upravo to nalazi i sada u mojoj torbi. 

Naravno tu je i mali cesalj, jer nikad se ne zna kada ce zatrebati, a ovaj mi idealno dodje za torbu. Ovo je onaj koji se dobijao od Schwarzkopf-a pri testiranju njihovih proizvoda. Mnogo im hvala jer je stvarno praktican.

Naravno, tu je i gumica za kosu, jer ja u 99% slucajeva nosim podignutu kosu, a kada je, kojim cudom, spustena, onda cim se negde udje kosa se odmah podize, zato je neophodno da u torbi, ili na ruci, imam gumicu za kosu.

Ono sto se nalazi u kesi jesu granule za mace(s tim da ja dajem bilo kom stvorenju koje jede granule :D). Znam da ce vecina Vas misliti da sam nenormalna jer to nosim sa sobom, ali svaki put kad naletim na nekog krznenog drugara na ulici meni je zao sto nemam sta da mu dam, pa sam ja resila taj problem tako sto sa sobom nosim granule. Da pocastim malo i te napacene duse. Ne postoje reci kojim bih ja opisala svoju ljubav prema krznenim stvorenjima, tako da mi nije tesko poneti malo hrane i za njih. Kad vidim sta sve nosim sa sobom ovo je najmanji problem :).

Ono sto se nalazi u dzepovima sa strane su par olovki, jer to mi uvek treba, Golden rose ruz i Color drama olovka i naravno Labbelo lip buter.
Tu je i kopija parfema u malom pakovanju. Sa sobom uvek nosim i fles, jer uvek zatreba za nesto. Tu je i telefon koji stalno stoji u torbi i skoro se i ne upotrebljava, ali dobro dodje za hitne slucajeve. Telefon koji trenutno koristim nije bio u torbi, ali nije ni on nista bolji :D. No, ne bih da pokrecem svoju bolnu tacku ove godine, tako da bih da nastavim. Ono sto se jos nalazi u mojoj torbi je upaljac, iako ne pusim nosim sa sobom upaljac jer mi to cesto treba, a ovako sam sigurna da ga necu izgubiti (jer cesto misteriozno nestane u stanu). Tu su jos i zvake i, naravno 'zabica' za kosu.
To je sve sto se sada nalazilo u mojoj torbi. Vecina ovih stvari je moj stalni stanovnik torbe, ali cesto tu navrate jos mnogi.

Obzirom da se ovo radi kao tag, ja predlazem svim devojkama koje nisu radile ovakve postove da urade, jer verujem da ima mnogo nas koje vole ovakve postove da citaju.

Sta je ono bez cega vi ne mozete da zamislite sadrzaj Vase torbe?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

4 коментара:

  1. Jos sam negdje procitala da nosi krokete/granule za mace u torbi, moracu početi isto raditi hehhe kad god naiđe neko čupavo stvorenje ja ga diram, gnjavim, moracu ih poceti i hraniti ;)

    ОдговориИзбриши
  2. Od prilike sve sto je potrebno zenskoj torbi ;)

    ОдговориИзбриши