среда, 17. децембар 2014.

Cien sampon protiv peruti

  2 comments    
Mislim da je doslo vreme da iskazem svoje zadovoljstvo ovim proizvodom. U pitanju je Cien sampon protiv peruti.

Kao sto sam napomenula u nekom od mojih postova kupila sam ga u Subotici, na buvljaku, od preprodavaca koji donose robu iz Madjarske, tako da se mogu naci marke koje se kod nas ne prodaju, sto je slucaj i sa ovom markom.

Koliko sam ja upucena u pitanju je Lidl kozmeticka marka. U kupovini koju sam obavila kupila sam i njihov antiperspirant i moram reci da nisam zadovoljna ovim, iako sam vec isprobala neke njihove antiperspirante i svidjali su mi se. Sve u svemu sampon je taj o kome sada pricamo i koji je pribrao sve moje simpatije.

Dolazi u bocici od 300ml tako da je malo vece pakovanje od standardnih sampona. Osvezavajuceg je mirisa i standardne bele boje. 

Veoma lepo peni i savrseno opere kosu. Kada ovim samponom operem kosu kosa mi je smirenija, nema dlaka na sve strane. Na moju kosu veoma dobro deluje. Cak je i ispravlja, posto imam problema sa time da mi se krajevi uvek uvrnu, a sa ovim samponom mi se to manje desava. 

Sto se peruti tice ne mogu da kazem da li utice na gubitak jer nemam sada tih problema, ali sam sigurna da ga ne stvara (imala sam problema sa nekim samponima sa kojima se perut odmah pojavi).

Ja sam sampon platila 200din, ali posto se ne moze kupiti kod nas, jedini nacin da dodjete do njega je da kupite na pijacama gde preprodavci prodaju strane proizvode. Posto od Lidla kod nas izgleda da nema vajde.

Sigurna sam da cu ga kupiti opet, prvom prilikom.

Da li ste Vi koristili neke Cien proizvode i cime ste najvise zadovoljni?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара: