уторак, 2. децембар 2014.

Tri omiljena laka ove jeseni

  6 comments    
categories: 
Kao sto sam i rekla u nekom od prethodnih postova vec neko vreme nemam gelove na noktima, tako da sam se vratila 'obicnim' lakovima. Tako i dolazimo do moja tri omiljena u poslednje vreme.

Prvi jeste Aura Going nude?, blago bela nijansa. Moram reci da njega bas cesto koristim jer daje noktima bas lep izgled, ne napadan, ali dovoljno da se vidi da imate lak na noktima. Na noktima ostaje bas dugo, sigurno 3,4 dana, bez ikakvih promena. Sve u svemu obozavam ovaj lak i on je moja topla preporuka.

Drugi je Gabrini Elegant u broju 360. Standardna braon boja, a obzirom da ja obozavam krem garderobu on savrseno ide uz nju. Moram reci da i ovaj lak dosta dugo stoji na noktima, nekih 3 dana, a da se ne pomeri. Obzirom da je tamnija nijansa ni ne ocekujem da traje 5 dana.

I poslednji medju njima, ali ne i manje omiljen, jeste Golden Rose u broju 18. Odlicna zelena boja, ne previse jaka, a ni previse tamna. Posto sam pocela da volim zelenu boju, tako se ona nalazi i u mojim omiljenim lakovima. Sto se tice postojanosti ovog laka moram reci da traje mozda nekih 2 dana na noktima, sve preko toga je vec okrnjeno negde, skinut dobar deo laka i slicno. Tako da je ovo lak koji najkrace ostaje na noktima od ova tri laka, ali je dovoljno lep da se isplati cesto ga mazati.

Koji su Vasi omiljeni lakovi ove jeseni?

Toliko o mojim favoritima sto se lakova tice, ove jeseni... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара: