уторак, 14. октобар 2014.

Skin care rutina #2

  2 comments    
categories: 
Resih da napisem post o mojoj novoj skin care rutini, jer se dosta razlikuje u odnosu na prethodnu (koju mozete procitati ovde).

Proizvod koji me je odusevio, i koji prvi koristim kada je u pitanju moja skin care rutina, jeste Garnier miceralna voda. Nju koristim kako bih skinula sminku sa celog lica, cak i sa ociju, i moram reci da veoma dobro obavlja ovaj posao.

Nakon toga lice operem sapunom od kozjeg lica sa pantenolom. Sapun koji trenutno koristim je domace proizvodnje i kupljen je na standu u Spensu u Novom Sadu (proizvodjac je R lab szr Kikinda).

Ono cime zavrsavam deo ciscenja lica jeste Nivea pure & natual tonik za lice. 


Posto sam lice spremila za nanosenje kreme, ono sto koristim jednom, do dva puta nedeljno, jeste Avon planet spa ulje za lice. Veoma dobro hidrira kozu.

Nakon njega nanosim Vichy aqualia thermal kremu za lice. Ovom kremom sam veoma zadovoljna jer odlicno hidrira kozu i ostavlja lice neverovatno mekanim.

Ukoliko mi se pojavi koja bubuljica na problematicna mesta nanesem Puzzle kremu za bubuljice (nakon Vichy kreme).


Proizvode koje koristim i dalje, tj. koji se nisu promenili od moje prosle skin care rutine jesu Freeman maska za lice (o kojoj mozete procitati ovde) i Freeman piling za lice(o kome mozete procitati ovde). Ove proizvode koristim na dva, tri  dana, naizmenicno. Koristim ih nakon ciscenja lica, a pre nanosenja kreme. 


Moram reci da je ovo rutina koja ima mnogo bolje dejstvo od moje prethodne, tako da sam sigurna da cu vecinu ovih proizvoda koristiti i ubuduce.

Koristite li Vi neki od proizvoda iz moje skin care rutine?

Toliko o mojoj skin care rutini u poslednje vreme... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара:

  1. Imam tu Garnier micelarnu i meni je super. A freeman maske sam vidjela da hvale, morat ću kupiti koju kad odem u Zagreb :D

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Meni piling vise odgovara nego maska, ali je i ona dobra... Ocekujem utiske :)

      Избриши