недеља, 28. децембар 2014.

Omiljeni komadi odece u 2014.

  2 comments    
categories: ,
Kao sto sam rekla kada se blog menjao bice svakakvih novina. Jedna od njih je da necu pisati samo o kozmetici vec o mnogo vise stvari. Tako i o odeci. Zato sam resila da napisem post o omiljenim komadima odece u 2014. Prikazacu samo dve odevne kombinacije koje sam obozavala tokom 2014., jer ako pocnem da pisem sve moje omiljene kombinacije pisala bih sigurno 5 posta :).

Veoma je tesko izabrati samo par komada koji su mi omiljeni, ali kada je u pitanju bila kombinacija sa slike nije mi bilo toliko tesko jer je ovo kombinacija koju sam veoma cesto nosila. Ona se sastoji od Nike cvetnih dubljih patika, kupljenih prosle ili pretprosle godine, tako da mislim da ih vise nema u prodaji, osim ako ih nema po nekim outlet centrima. 

Pocepane farmerice su komad odece koji mislim da svaka devojka poseduje, pa tako i ja, i veoma ih volim. Ove su iz Zare, s tim da sam ih ja malo korigovala tj. dodala neke nitne koje se na slici i ne vide najbolje, kupljene isto pre par godina, ali znam da Zara sada ima veoma dobre modele pocepanih farmerica tako da mozete da nadjete dobar par, a obzirom da je vec pocelo snizenje u Zari mozete ih nabaviti i za dobre pare.
Ovu kombinaciju sam nosila i u kombinaciji sa majicom, ali na slici se nalazi tanji dzemper sa cipkom na donjem rubu, kupljen u nekom butiku u Jevrejskoj u Novom Sadu. 

Moram reci da sam ove godine bila opsednuta teksas komadima, tako da sam veoma cesto oblacila teksas jaknu, koja je deo i ove kombinacije. Kupljena je ove godine u Orsay-u. Znam da je u Orsay-u veoma dobro snizenje, tako da verujem da mozete naci dobru jaknicu, za smesne pare, koju mozete kombinovati sa svim i svacim.

Ono sto je neizostavni deo skoro svake moje kombinacije je marama. Jedna koju nenormalno obozavam jeste ova krem sa cvetnim detaljima. Nisam sigurna gde sam je kupila, ali mislim da je to bilo u C&A. Kupljena je pre skoro godinu dana i od tada je veoma cest gost mojim kombinacijama.

Naravno ono sto je obavezno svakoj kombinaciji jeste torba. Torba sa slike je iz Accessorize-a i kupljena je pre par godina i, jadna, toliko je iznosena da nece moci jos mnogo da izdrzi, ali je jedna od mojih omiljenih. Sto zbog toga sto je veoma velika, sto zbog dezena i oblika. Sve u svemu obozavam je.



 Moram priznati da drugu kombinaciju nisam mnogo nosila jer sam haljinu dobila relativno skoro, ali sam je toliko zavolela da je moram uvrstiti u omiljeni komad odece u 2014. Kao sto rekoh ova kombinacija se sastoji od Zarine haljine sa 3/4 rukavima, a duzina je nesto ispod kolena. Za moj ukus je mozda malo duza, bila bi lepsa da je za 1-2cm kraca, ali meni se ona toliko svidja da to nije ni toliko bitno. Kupljena je pre par meseci tako da moguce da je ima jos uvek, iako je ja nisam videla, ali znam da ima slicnih, cak i sada na snizenju(posto gledam da i njih svrstam u svoju kolekciju :D).
Obzirom da sam dosta visoka ne volim da nosim stikle i nosim ih samo u situacijama kad 'moram'. Tako da je moj izbor uvek ravna obuca, tako je i ovde moj izbor bio ravne kozne cizme. Cizme su kupljene ako se ne varam pre dve godine u Paparazzo butiku u Novom Sadu (koji je skoro otvoren i u Beogradu) ali slicne se mogu kupiti po radnjama koje prodaju koznu obucu. Obozavam ove cizme i veoma cesto ih nosim, sto se moze i videti po njihovom stanju. One na samom rubu imaju zicu koju mozete savijati i tako ih prilagodjavati. Mada je meni ta zica, nakon cestog koriscenja, malo izdeformisana pa one padaju vise nego sto bi trebalo :D, ali ja ih obozavam ovako.

Kao sto rekoh kombinacija nije potpuna bez marame, tako je i ovde dodata marama iz Six-a, koja je takodje iz proslogodisnje kolekcije. 

I kao slag na tortu tu je David Jones torba. Sa jedne strane je kao prevrnuta koza u zutoj boji, to je strana koju vidite, a sa druge je glatka koza u krem boji. Volim ovu torbu, ali ono sto ne volim kod nje je to sto i pored dosta pregrada ne moze mnogo da stane u nju. Sve u svemu mislim da dobro ide uz ovu kombinaciju.

To to je sto se moje dve kombinacije tice, ali sam htela da dodam i aksesoare koje sam veoma volela u 2014. Kao sto sam i vise puta naglasila mnogo volim kape tako da je upravo jedna takva u mojim favoritima. Stvarno ne mogu da se setim gde sam je kupila, ali se secam da je bila bas jeftina, i onda sam ja dodala nitne obzirom da je bila skroz obicna a ja sam htela da je malo personalizujem :D, i od tada je obozavam.
Omiljen komad nakita jeste jedna od narukvica iz moje kolekcije i prstenje koje ide do pola prsta (kako sam objasnila svaka mi cast :D). Prstenje je kupljeno pocetkom godine u H&M-u, tako da nemaju vise ovaj model, ali znam da imaju slicne.

Dodjosmo do kraja ovog za mene neocekivano dugackog posta. Nadam se da Vam se svideo i da Vam se svidjaju neki od mojih omiljenih komada.

Koji su Vasi omiljeni komadi odece? 

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)

2 коментара: