петак, 26. децембар 2014.

Favoriti 2014. - dekorativa

  6 comments    
categories: 
Kao sto ste videli u proslom postu pocela sam da pisem o favoritima za 2014. godinu. Tako je na red dosla i dekorativa.
Posto sam od onih devojaka koje ne koriste jaku sminku, osim kada je to 'neophodno', tako i nemam mnogo favorita (kada uzmete u obzir da biram samo po jedan proizvod iz svake kategorije, a ja ih nemam mnogo).
 
Da krenemo od ruza koji mi je prirastao za srce. U pitanju je Rimell Kate u broj 102. Savrsena pink boja. Samo reci hvale imam za ove karmine.

Kada pricamo o maskari, jedinu koju ste mogli da vidite da koristim u prethodnih godinu dana bila je MaxFactor 2000calorie, i verujem da je jos dugo necu menjati jer sam prezadovoljna ovom maskarom. Sta vise bice i u mojim novitetima jer sam je skoro kupila, tako da cemo se druziti i dalje.

Sto se ajlajnera tice, pre sam ga stalno koristila, a sada retko. Kako god, onaj koji me je odusevio jeste Loreal Super liner. Obzirom da nisam super vesta u stavljanju ajlajnera ovaj mi savrseno radi posao, jer je dosta tanak aplikator (kao olovka) tako da ga lako mogu naneti.

Veoma je tesko izabrati jedan lak koji bi okarakterisali kao favorit, ali sam ja ipak izabrala Aura going nude? kao svoj favorit. Jer od kada ga imam veoma cesto ga koristim. Mislim da je jedan od lakova koji sam najcesce koristila, tako da zasluzuje ovo mesto.
 
Proizvod koji se ovde sa svim pravom nalazi jeste Maybelline fit me tecni puder. Ja ne mogu da opisem koliko sam zadovoljna ovim puder. Pokusala sam svoje odusevljenje da iskazem u ovom postu, ali mislim da ipak nisam upotrebila sve reci koje bi opisale moje odusevljenje. Stvarno ne znam sta da kazem, osim SAVRSEN.

Paleta senki koja zauzima mesto favorita jeste Aura smokey eyes u broju 201. Po mom misljenju veoma dobre senke. Pogoto sto ja veoma volim smokey eyes sa crnim tonovima.

Poslednji od favorita koji se nalazi na slikama jeste Victoria's Secret body mist - mango temptation. Mislim da je ovo miris koji je obelezio moju 2014.

Ono sto bih mozda dodala ovim favoritima jeste Nyx kremasti korektor. Nema ga na slikama jer ga nemam vise, ali to je korektor koji me je odusevio u ovoj godini. Sigurna sam da cu ga ponovo kupiti. O njemu mozete ovde procitati.

Da li delimo neke favorite sto se tice dekorative?

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)


6 коментара:

  1. I ja imam ovu Max Factor maskaru,odlična je :)) Ostale stvari nisam još probala.

    ОдговориИзбриши
  2. Ne dijelimo favorite, no sviđa mi se tvoj izbor :) A moji favoriti 2014. što se dekorative tiče..hmm..definitivno sonia kashuk maskara i pixi h2o skin tint :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ocigledno koristimo sasvim razlicite proizvode, jer ja Vase favorite nisam ni probala. :)

      Избриши
  3. Imala sam ovu MaxFactor maskaru i jako mi je dobro poslužila.
    Inače super post :)

    ОдговориИзбриши