петак, 19. децембар 2014.

10 predloga poklona za nju do 1000din

  6 comments    
Iako nemam obicaj da kupujem poklone za Novu godinu, imam obicaj da kupim neku sitnicu svojim bliznjima za Bozic. Tako zelim da predlozim odredjene poklone koje mozete svojim najblizima pokloniti za Novu godinu ili Bozic, a cija vrednost ne prelazi 1000din. Govoricu o poklonima koji su namenjeni zenskom delu, a sto se muskaraca tice mozda napisem i takav post, ali nista ne obecavam (oni su malo tezi za kupovinu :D).

Ono sto svakoj zenskoj osobi fali to je kozmetika. Nikad nije na odmet nekome kupiti neki set kozmetickih proizvoda kao sto su gel za tusiranje, mleko za telo i slicno. Mozete kupiti vec napravljene pakete, obzirom da ih u ovom periodu svi ubacuju u svoju ponudu, a mozete da napravite neki po svom izboru. Ja sam ovde napravila jedan sama i sadrzi Dove kupku, kremu za ruke, dezodorans u stiku i sapun, jer mislim da je ovo nesto sa cime ne mozete promasiti. U pitanju je Dove original kolekcija za koju sam sigurna da ne moze nekome da se ne svidi jer mirise na cisto, na puder, a to je ipak univerzalan miris. Ja ovakve proizvode kupujem na pijaci tako da bi ovaj paket izneo manje od 1000din, a kada je u pitanju kupovina u radnji sigurna sam da bi iznela vise od tog iznosa, ali uvek mozete kupiti manju kupku i uklopiti se u navedeni iznos.

Kao drugi predlog, mozete kupiti neki od proizvoda Planet spa linije iz Avona. Mislim da je ovo najbolja linija proizvoda iz Avona i sigurna sam da sa njom ne mozete pogresiti. Moj predlog je Heavenly hydration ulje za lice i maska za lice iz iste kolekcije. Avon trenutno ima veoma dobre akcije kada je u pitanju citava linija Planet spa proizvoda tako da sam sigurna da mozete da nadjete ono sto odgovara osobi za koju kupujete poklon. Ovaj paket bi izneo dosta manje od 1000din, pogotovo sto sada mozete kupiti masku za lice po ceni od 99din.

Ono vecina devojaka voli to su razne sveske, rokovnici i planeri. Upravo to je ono sto bi svaku devojku obradovalo, tako da takav jedan predlazem kao poklon lepsem polu. U kombinaciji sa nekom veoma lepom cestitkom ovaj poklon moze izledati savrseno. Veoma lepe rokovnike i planere mozete da nadjete u knjizarama, za cenu dosta nizu od 1000din. Rokovnik koji se nalazi na slici je placen oko 300 din i kupljen je na pijaci, od ljudi koji prodaju sopstvene proizvode. Dok je cestitka kupljena u knjizari Mladenska knjiga u Merkatoru u Novom Sadu.

Mislim da je knjiga jedan od lepsih poklona koji mozete da dobijete, za bilo koju priliku. Tako i za ovu moze biti veoma lepo iznenadjenje. Sto se tice same knjige to je vec na Vama da odlucite u zavisnosti od ukusa osobe za koju kupujete. Ali mislim da bi knjiga "Pazi sta zelis mozda ti se i ostvari" bio idealan izbor za mladju populaciju. Mislim da ovde nema svrhe da spominjem cene, jer sama cena zavisi od knjige koju ste izabrali, ali sam sigurna da se dobra knjiga moze naci za cenu ispod 1000din.

Kao sto i rekoh uvek mozete da napravite kombinaciju proizvoda koji svima trebaju. Tako mozete da napravite paketic od par sitnih proizvoda, kao sto su sapun, puder za kupanje, balzam za usne, karmin. Upravo ovi proizvodi se nalaze u paketicu koji sam ja napravila kako bih vam pokazala jednu od ideja. Cena ovog paketa bi bila oko 800din.
Ukoliko malo bolje poznajete ukus osobe za koju kupujete mozete da kupite i neki od parfema. Avon sada ima dobre akcije tako da za manje od 1000din mozete da nadjete dobar parfem. Onaj koji je meni sasvim dobar je Little black dress. Zara takodje ima dobre parfeme, a ima i one koji se mogu uklopiti u ovu cenu. Slika je preuzeta sa interneta.


Neseser je ono sto devojkama nikad nije dovoljno (barem gledam sa moje tacke gledista :D). Mislim da je ovo jedan veoma lep poklon, cak i kad je prazan :D. Mislim da Woman'Secret ima veoma lepe nesesere, a posto veoma cesto imaju snizenja mozete naci veoma lepe i velike nesesere za cenu do 1000din. Na slici se nalazi nasumicno odabran neseser, nije iz kolekcije WS (slika je samo skinuta sa interneta, jer mislim da je neseser prelep).

Dobra paleta senki je ono sto bi svaku devojku obradovalo. Moj predlog je Natural paleta senki od Nyxa. Cena ove palete je nesto iznad 800din. Mislim da je ovo paleta koja bi se svidjala svakoj devojci, obzirom da je neutralna. Boje su osnovne tako da ne mozete da pogresite. Slika je preuzeta sa interneta.
Jos jedna stvar koju devojke nikad nemaju dovoljno jesu cetke za sminkanje. Koliko god da ih imamo uvek nam neka fali. Naravno, za 1000din ne mozete da kupite sve cetke sa slike ali mozete da napravite set od par osnovnih cetki. Ja sam citav set cetki platila 800din(set od 8cetki), tako da mozete i Vi preko nekog stranog sajta naruciti set cetki,ukoliko imate vremena da cekate paket malo duze.


Poslednje sto predlazem je dobar set nakita. Ono sto se nalazi na slici je komplet iz moje kolekcije(celokupnu ponudu mozete ovde videti). Komplet se sastoji od mindjusa sa Swarovski elementima i odgovarajuce narukvice. Mislim da je nakit ono sto svaka devojka voli tako da je i ovo nesto s cime ne mozete da pogresite.

Znam da nije lako odabrati poklon za nekog Vama dragog, tako da se nadam se da sam Vam barem malo pomogla u tome.

Toliko od mene za sada... Kuckamo se uskoro :)



6 коментара: