недеља, 30. новембар 2014.

Color drama ruz-olovke

  6 comments    
Doslo je vreme da napisem i ja svoje misljenje o Maybelline color drama ruzevima/olovkama za usne.

Kao sto vidite kupila sam samo dve nijanse ovih ruzeva, jer mi je vecina njih izgledala mnogo tamno za moj ukus. Jedini koji mi se svidjao, pored ovih je bila neka nude nijansa, ali nije bilo na zalihama kada sam otisla da kupim, tako da ce biti moj pri nekoj narednoj kupovini.


Nijanse koje ja imam su Minimalist i Love my pink. Kao sto i mozete videti u pitanju su dve razlicite nijanse roze boje. Love my pink je malo jaca roze boja (ne vidi se bas najbolje na slici), dok je Minimalist, kao sto mu i sam naziv kaze, nezno roze boja - minimalno se razlikuje od moje prirodne boje usana, onoliko da im da malo sjaja i lepu neznu roze boju.

Moram reci da se tekstura ova dva ruza veoma razlikuje. Love my pink je dosta kremastiji, lakse se nanosi i lepse ostaje na usnama.Da bi se naneo na usne dovoljno je da predjete jednom, dva puta, dok je za nanosenje Minimalist-a to potrebno uraditi vise puta. Razlog tome je to sto je Minimalist drugacije teksture, pa samim tim slabije ostaje na usnama, tako da je potrebno vise puta ga naneti.

Kada se nanesu, ne ostaju na usnama tako dugo kao obicni karmini, vec dosta krace, ali obzirom da se sporo trose verujem da ce i pored ceste upotrebe dugo trajati.

Sve u svemu ja sam veoma zadovoljna ovim ruzevima jer za cenu od 250din dobijete veoma dobar proizvod. Kao sto znate, mozete ih naci u Lilly-u i DM-u.

Da li ste Vi probali Color drama ruzeve i kako ste zadovoljni?

Toliko od mene o ruzevima za kojima je vecina nas poludela... Kuckamo se uskoro :)

6 коментара:

  1. Ja imam nekoliko nijansi, izmedju ostalih imam i ovu Minimalist, kojom nisam bila zadovoljna kada sam je kupila, isusivala mi je usne i bilo je dosta tesko naneti je na usne.. Onda sam se usudila da kupim jos neke nijanse, roze kao i ljubicaste, nude imam takodje i sve su predivne i kremaste, izgleda da je ova Minimalist zaista dosta razlicita :) Meni na primer ljubicasta dosta dugo traje, sve zavisi koju izaberes. Samo mi jos crvene fale da upotpunim kolekciju. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se da se tekstura Minimalista mnogo razlikuje :) Moracu i ja da kupim jos koju nijansu :)

      Избриши
  2. Nisam probala, ali mi se jako sviđaju ove obje nijanse :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ne znam koju bih Vam vise preporucila :) Verovatno Love my pink, samo zbog teksture :)

      Избриши
  3. Imam jedan i jako sam zadovoljna :)

    ОдговориИзбриши