петак, 2. јануар 2015.

Noviteti #1/2015

  4 comments    
categories: 
Kao prvo zelim da Vam cestitam Novu godinu i pozelim sve najbolje u ovoj godini. Zelim da Vam ovo bude najbolja godina do sada.

Doslo je vreme da napisem i ja prvi post u ovoj godini. Bice to post o mojim novitetima. Promenila sam naziv ovakvim postovima jer mislim da je ovo adekvatniji naziv, obzirom da se desava da neke proizvode dobijem a neki su testeri, pa nije bas kupovina. Kako god, da pocnemo...


U prethodnom mesecu Avon je imao veoma dobre akcije kada su u pitanju Planet spa proizvodi, tako da sam narucila par njihovih proizvoda. 

Luksuzna krema za lice je jedan od tih proizvoda. Prvi utisak je da nije ono sto sam od nje ocekivala, ali videcemo kako ce se pokazati. U kompletu sa njom bila je krema za telo, tacnije africki sea buter sa cokoladom. Ovo je proizvod koji mi se malo vise svideo.
Peel off maska za lice je bila moj sadasnji izbor, ozbirom da odavno nisam koristila ove maske, pa rekoh da se podsetim kakve su i mogu reci da dobro radi svoj posao.
Poslednja stvar sto se tice Avon kupovine jeste tretman za kosu sa vrucim uljem heavenly hydration. Prvi utisak je da je veoma dobar proizvod, ali videcemo da li ce se i dalje pokazati tako.


Iako me tamniji lakovi asociraju na hladnije vreme, ja sam ipak izabrala svetlo rozi Golden Rose lak za nokte. Ne znam da li se bas lepo vidi na slici ali boja je bebi roze. Veoma lepa boja, ali nisam zadovoljna samim lakom, jer se mnogo lako ljusti.

Ono cime sam mnogo zadovoljna je Golden Rose matte top coat. Zavrsni lak za nokte koji vasem laku 'skine' sjaj, tj. napravi ga mat. Veoma dobro radi svoj posao.


Kao sto sam milion puta do sada rekla volim puderaste mirise, tako da sam se vratila svojim Dove original dezodoransima. Tako da sam se ponovila antiperspirantom i dezodoransom u stiku.


Maskaru necu skoro da menjam, jer je za mene najbolja MaxFactor 2000calorie, tako da sam obnovila zalihe iste.

Ono sto se dobijalo uz januarski Elle casopis jeste mala L'occitane krema za ruke, tako da sam morala da kupim, kako bih probala kremicu i mogu reci da je vrlo dobra. 


Proizvod koji je isto nov ali sam ja vec pola potrosila :) jeste puder za kupanje Dairy fun sa mirisom kruske i smokve. Koliko sam ja procitala u pitanju je puder koji sadrzi prirodno kravlje mleko. Koristi se isto kao i sumece kupke, tj. napunite kadu i ubacite ih u vodu. Nije los proizvod, ali i dalje su mi draze sumece kupke. 


Poslednje sto se nalazi medju mojim novitetime jesu testeri. Testere koje sam uzela kako bih probala Dr. Hauschka proizvode nisam sve isprobala, vec samo onaj sa kremom oko ociju i moram reci da nisam zadovoljna tom kremicom. Ostale(krema za vrat i dekolte i serum za lice) nisam probala, ali planiram ovih dana. Moram reci da su im testeri jako lepo osmisnjeni jer se oni nalaze u knjizici u kojoj pise sve o tom proizvodu.

Pre par dana mi je stigao paketic Nuxe testera. Moram priznati da sam istog trenutka morala da probam njihovo, toliko hvaljeno, suvo ulje i moram reci da sam se zaljubila u miris. A onda sam skontala da i njihove kreme za lice mirisu isto i moje odusevljenje se tu nastavilo. Poslednji od tih testera je krema za ruke, za koju isto mogu reci da je veoma dobra. Tu se nalazi i prospekt sa svim njihovim proizvodima gde mozete procitati o njima.

Koristite li Vi nesto od mojih noviteta?

To je bilo sve sto se mojih skorasnjih noviteta tice... Kuckamo se uskoro :)


4 коментара:

  1. jesi probala puder za kupanje Dairy fun? Ja sam kupila sa cokoladom, kupila sam i sumece tablete istog proizvodjaca i dve tablete i pola kesice pudera nije napravilo ni mehuric jedan u vodi, bas sam se razocarala :( :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Probala sam, ne pravi mnogo mehurica ali nije da ih nema...Sipas je dok punis kadu, nemoguce mi je da se ne napravi barem malo... nije onoliko koliko oni kazu, ali naprave se :)

      Избриши
  2. Noviteti su ti super :)! Obožavam Avonovu Spa kolekciju, naručito te mazalice za telo i maskice za lice :). Nuxe ulje za telo mi je jako dugo na wish listi, pa se nadam da ću imati prilike da ga i ja prvo isprobam, pre nego što ga kupim, inače ne sumnjam u tvoj sud :). Ovaj puder za kupanje mi zvuči zanimljivo, nisam probala takav proizvod do sada :).

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala... Moram da kazem da vecina stvari koje sam probala iz Planet spa kolekcije su mi se bas dobro pokazale.... A sto se ulja tice, verujem da ce i meni ostati duzi vremenski period na listi jer ima visoku cenu :) I meni je delovao zanimljivo, zato sam ga i kupila, ali nije me odusevio kao sumece kupke :)

      Избриши