петак, 21. фебруар 2014.

Tečni puder NYX

  12 comments    
Kada je NYX stigao kod nas morala sam da idem da kupim neke proizvode da probam. Jedan od tih proizvoda je tečni puder. Moram reći da ja ne volim kada puder preklopi lice, kada se vidi kao masku da ste stavili, tako da meni ovaj puder potpuno odgovara. Ne stvara osećaj maske. Prekrivenost nije potpuna, ali je meni dovoljna jer nemam nekih velikih problema sa kožom. Pošto prekrivenost nije potpuna, kada mi se pojavi nešto što želim prekriti koristim njihov korektor koji bukvalno sve prekriva, o njemu sam pisala ovde. Tekstura je normalna, niti previše gust, niti previše tečan, baš onako kako treba.
Tubica je u pakovanju od 35ml. Cena je 675din, što je veoma dobra cena za puder. Mogu reći da sam uopšteno veoma iznenađena cenama NYX proizvoda, jer su veoma pristupačne, a proizvodi su veoma dobri.
Koji tečni puder Vi koristite? 

12 коментара:

  1. Ja imam ovaj, iskreno,nisam nesto zadovoljna.Imam masno lice,i zbog toga sam ga kupila (jer je mat), medjutim, meni nistane matira :( Dobar je za mesovitu kozu, ali za masnu bas i ne...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. pa da, ne matira bas nesto, ali ja ne trazim mnogo od pudera tako da meni odgovara :)

      Избриши
  2. Volim ovaj puder, lagan je i lepo mi ujednači ten. Kad god nemam želju da stavljam puder, a idem negde, ja stavim njega, ni ne oseća se.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja inace takve pudere i koristim. Savrsen mi je bio Hemel perfect cover ali ga vise ne proizvode pa sam morala da nadjem neku zamenu, za sada ovaj dobro radi svoj posao :)

      Избриши
  3. Одговори
    1. Nema :) Do sada nisam praktikovala da stavljam, mozda bi trebalo da pocnem :)

      Избриши
    2. Da ,obavezno na ruku da vidimo, jer blogerke dosta pomazu u odabiru boje.

      Избриши
    3. Sada nisam u mogucnosti da dodam, ali stavljam sliku prvom prilikom :) Hvala na sugestiji :)

      Избриши
  4. Probala ovaj, br.2,prosek po kvalitetu ali me razocarala jedna cinjenica: kakva crna americka kozmetika kada je Made in China! Za svoj novac zasluzujemo bolje.

    ОдговориИзбриши
  5. Koristim Vichy Dermablend godinama, imala sam neke eksperimente u vidu Maxfactor Lasting Performance (kojim sam zadovoljna) i Nouba (kojim nisam). Nakon svih tih stresova koje sam priredila svojoj koži, posle samo par meseci sam se vratila svom omiljenom Dermablend-u. Ovaj puder sam razmišljala da uzmem za leto jer znam da sam čitala kako je lagan i da ne stvara osećaj maske, ali verujem da bih prosijala jer imam izrazito masnu kožu. Super post :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Na zalost, Vichy jos uvek nista nisam koristila :/ Pa cak ni obicne kreme za lice. Cak nisam ni znala da imaju pudere :/ Ja sam zadovoljna ovim, nisam bas sigurna da cu ga opet kupiti, jer nisam prezadovoljna ali ne mogu da kazem da sam razocarana i slicno :) Hvala

      Избриши