недеља, 2. фебруар 2014.

Maske za kosu

  16 comments    
Koju prvo da počnem da hvalim :) Od svih maski koje sam koristila ove su ubedljivo najbolje! Čine kosu savršeno mekom, a ne treba da ih držite duže od 3 minuta da biste imali fenomenalan efekat. Ne volim kada masku, ili bilo koji preparat za kosu, moram da držim dugo na kosi, otprilike ne znam šta da radim za to vreme :D Pakovanje je veeeliiiko, 1000ml, tako da bas dugo traju, zaboravite kada ste ih kupili :) Mada postoji jedan problem sa tim velikim pakovanjima, a to je da uvek stavite previše preparata jer nemate osecaj :) Sve u svemu predobre maske! 

16 коментара:

  1. Jel ova Kallos stvarno miriše na Jasmin ili se tako zove maska? :) Htela sam jednom da je uzmem, ali nikad nisam čitala nešto o njima, pa sam odustala. Sad kad vidim da je reakcija pozitivna, uzimam je sigurno kad budem u prilici.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mirise tako :) Ja sam bas zadovoljna i mirisom i dejstvom :) A i cene su im smesne :)

      Избриши
  2. Koristim Serical maske,trenutno imam Keratin, a imala sam i ovu
    Placentu, ne bih ih menjala ni za sta!!! :)))

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Slazem se sa tobom :) Ja sam razmisljala da li da kupim keratin ali sam ipak uzela Kallos sa arganovim uljem.

      Избриши
  3. U Aleksandru imaju neke maske od pola kg, mislim da su oko 500 dinara i one su zaista super. Ove su sasvim ok, narocito ako imte dugu kosu. Imam keratin i argan, ranije sam koristila Serical, ali se od njih kosa brzo zasiti. Inace, vecina frizera koristi bas te maske, a reklamiraju se da koriste L'Oreal ili neku profi kozmetiku. Kako da ne!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Nisam kupovala te u Aleksandru, jer sam sa ovima, za sada, sasvim zadovoljna. Nije mi se zasitila kosa, jos uvek, tako da dok mogu koristicu ove a posle mozda predjem i na te, ako ih vec preporucujete ;)

      Избриши
  4. Sorry nova sam, ali volela bih da znam gde mogu da se kupe te meske, negde sam citala da ih jedna devojka nabavlja na nekom buvljaku na NBGD kod Delte????
    Please help!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja ne zivim u Beogradu, tako da ne znam gde ih tu ima... Ja sam ih kupovala i na pijaci, kod ljudi koji prodaju robu iz Madjarske (toga ima i u Beogradu, pa gledaj da ih nadjes na nekoj pijaci), a kupovala sam i u radnji koja drzi preparate za kosu... Tako da ih sigurno mozes naci, samo malo prosunjaj ;) Javi da li si uspela da ih nadjes i kakvi su ti utisci :)

      Избриши
  5. U ustaničkoj ulici recimo kod broja 60 se nalazi velika radnja koja prodaje robu za kozmetičke salone, tu ima da se kupe ove maske :)

    ОдговориИзбриши
  6. Hvala na informaciji, verujem da ce znaciti ljudima koji su iz Beograda, posto ocigledno ne mogu tako lako da ih nadju... U Novom Sadu ih ima bukvalno svuda :)

    ОдговориИзбриши
  7. Cao, da li si ovu Jasmin masku isto uzela na buvljaku kao i ovu Serical? Ja koristim Serical plavu Latte i zelenu, zelenu svakodnevno upotrebljavam, odlicna je, dok plavu povremeno, plava predivno mirise na slatkise.. :-D inace zelenu drzim i po sat vremena na kosi i ponekad radim i dubinsko sa fenom..sve u svemu Serical su super maske...pozdrav

    ОдговориИзбриши
  8. Gde si nabavila ovu Kallos masku? Da li isto na buvljaku..ja koristim Serical zelenu i plavu Latte, nabavila sam ih na pijaci za smesnih 250din :-)..zelenu svakodnevno, i drzim je i po sat vremena...a plavu povremeno i nju manje drzim. Plava prelepo mirise na slatkise. Pozdrav :-)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Izvini sto tek sada vidim poruku :( Da, ja sve maske kupujem na pijaci... Imaju sada svakakve, i sve koje sam ja probala su dobre... A cena je stvarno smesna :)

      Избриши
    2. Nema problema, ja tek sad vidim odgovor :-D potrazicu tu maskicu, ali kada potrosim zalihe ovih serical :D

      Избриши