петак, 14. фебруар 2014.

Depilacija vs brijanje

  4 comments    
Mislim da je najveći problem žena, kada je reč o lepoti, rešiti se dlaka :) Ja sam dug vremenski period posezala za brijačem i tako rešavala taj problem. Ali onda se javio nov problem a to je da su dlake postale jake i nenormalno guste. Tada sam rešila da prestanem da se tako rešavam ovih napasti i krenula konstantno da idem na depilaciju.
Slika je preuzeta sa interneta
Brijanjem mi samo skraćujemo dlake i samim tim im pospešujemo rast. Kao što je rekla jedna od glumica veoma poznate tv serije "Jednu ubiješ a tri joj dođu na sahranu". Iz tih razloga sam ja rešila da konstantno idem na depilaciju. Do sada sam imala 4 tretmana i mogu reći da su se dlake dosta proredile, a i oslabile. Ja koristim depilaciju toplim voskom jer je delotvornija i čini kožu lepšom. To je zato što se prilikom depilacije toplim voskom zajedno sa dlakama, koje se čupaju iz samog korena, skida i mrtvi sloj kože, pa samim tim koža postaje meka i glatka, dok se hladan vosak lepi za kožu, tako da više boli i potrebno je preći više puta na istu površinu, što može da izazove povređivanje kože.
Slika je preuzeta sa interneta
Po mom mišljenju jedini "nedostatak" depilacije je to što morate da sačekate da vam dlake izrastu malo više nego što bi to bilo potrebno za brijanje, ali mislim da to nije toliko veliki problem da se ne biste opredelili za depilaciju, jer je ona mnogo bolje rešenje za ovaj problem. Kako Vi rešavate ovaj problem?

4 коментара:

  1. Interesuje me da li ce da me boli ako odem na depilaciju posle brijanja. Godinu dana sam isla na depialciju i sada sam upotrebila brijac. Koymeticarka mi je rekla da ce boleti mnogo vise posle brijanja. Da li je to tacno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Znas kako, ja ne vidim tu neku drasticnu razliku... Logicno je da ce te malo vise boleti jer imas vise dlaka, ali nije to nista toliko drasticno da bi trebali da ti napominju... Tako da nemas razloga za brigu :)

      Избриши
  2. Depilacija definitivno pobeđuje kod mene. Depiliram se unazad godinu i po dana redovno i zaista se primeti razlika. Ništa se ne može meriti sa osećajem koji imaš nakon sveže izdepiliranih nogu :)

    ОдговориИзбриши