среда, 19. фебруар 2014.

Balea proizvodi

  No comments    
U poslednje vreme sam sklona eksperimentisanju kada su u pitanju kozmetički proizvodi. Ovde su par Balea proizvoda koje sam koristila u poslednje vreme. Što se tiče gelova za tuširanje ovaj u plavoj bočici (passionfruit) mogu reći da nije loš, zanimljivo miriše, malo je tečniji ali ne previše tako da je ok teksture. Gel je u zelenkasto-plavoj boji. Kada je reč o gelu za tuširanje Balea young uopšte nisam zadovoljna, mnogo je tečan i uopšte ne peni. Razumem ja da je dečiji ali koristila sam i druge dečije koji su bili mnogo bolji od ovog. Cene su im niske, jedan je bio oko 100din a drugi oko 150din. Što se tiče kreme za ruke (bočica sa pumpicom) mogu reći da je vrlo praktična, zbog pumpice. Veliko je pakovanje - 300ml, a cena je bila 140din(ako se dobro sećam). Krema nije loša za održavanje normalnih ruku, ali ako su Vam ruke već ispucale ovo nije krema koja će ih vratiti u život. Ima blag miris borovnice.Ono što bih od ovih Balea proizvoda najviše pohvalila jeste maska za lice. Ovo je maska za izrazito suvu kožu. Pakovanje je malo - 30ml ali sigurno moze da se koristi 5,6 puta. Kada je stavim na lice prvi minut me pecka ali ubrzo prestane, a kada je skinem lice ostaje veoma mekano. Koristi se 1-2 puta nedeljno tako da će  i ovo malo pakovanje trajati oko mesec dana. Cena je oko 180din.
Od svih proizvoda samo za masku mogu reći da ću sigurno kupiti ponovo, a što se tiče ostalih proizvoda nisam sigurna da bih ih kupila ponovo.
Da li ste Vi koristili neki od ovih proizvoda i kako ste zadovoljni njima?

0 comments:

Постави коментар