четвртак, 13. фебруар 2014.

Potrošeni proizvodi #1

  2 comments    
categories: 
Ovo je prvi post o mojim potrošenim proizvodima. Nema ih mnogo ali dovoljno da se napiše post :) Pa da krenemo...
Kao što sam već i napomenula, obožavam mirise koji mirišu na čisto, tj. na dečiji puder, takvi su upravo plavi Dove proizvodi. Dove plava kupka je, po mom mišljenju, najbolja iz Dove kolekcije - prelepo mirise, dobro neguje kožu, savršene je teksture, ma imam samo reči hvale za ovaj proizvod.
Pored Dove kupke tu je i Dove antiperspirant (stik), naravno iz iste je kolekcije kao i kupka, što znači da prelepo mirise. Dugo ostaje miris na koži, s tim da ne mogu da kazem da nešto spektakularno štiti od znojenja ali je zadovoljavajuće.
Kada već volim mirise koji mirišu na puder, logično je da se među mojim proizvodima nalazi i sam dečiji puder :) Trenutno je potrošen Becutan ali su meni generalno svi savršeni :) Ja ih najvise koristim nakon depilacije i savršeno rade svoj posao, o mirisu ne bih ni da pričam :)))
Što se tiče Balea diamond body losion-a moram reci da savršeno miriše, ali što se tiče hidratacije kože ne mogu da kazem da čini čuda, ali je dobar ukoliko imate normalnu kožu. Sve u svemu ja ću ga sigurno kupiti ponovo jer je savršenog mirisa, a obzirom da je zima već prošla izgleda da nam više neće trebati intenzivnija nega kože :)
Vitaskin kremu za depilaciju sa kamilicom ja koristim samo za lice i mogu reći da se dobro pokazala. S tim da ne treba da se drži na licu više od 5min jer može da izjede kožu ( što mi se i desilo jedanput kad sam je držala malo duže od potrebnog).
I poslednji od potrošenih proizvoda jeste Syoss šampon za regeneraciju kose. Veoma sam zadovoljna ovim proizvodom, stvarno vrati kosu u život. 
Da li Vi koristite neki od ovih proizvoda?

2 коментара:

  1. Imam puder a imala sam sampon syoss i fantastican je :)sto se tice depilacije lica,jednom sam stavila kremu i vise se ne usudjujem,lice mi je buknulo,sad samo trakice

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Razumem te, ja sam, tada kada mi se izjelo, veću štetu napravla nego da sam ostavila te dlake što sam imala :) ali sada je koristim tako sto je baš kratko držim i nemam problema :)

      Избриши