петак, 14. фебруар 2014.

Apotekarske kreme

  2 comments    
Tražeći kremu koja će mi pružiti samo hidrataciju, pošto mislim da je još uvek rano da koristim kreme za zatezanje kože, protiv bora i slično, rešila sam da dam priliku i apotekarskim kremama, tako da već određeni period koristim kreme i losion za lice kupljene u apoteci.
 Mogu reći da sam zadovoljna. Antirid krema veoma dobro hrani i hidrira predeo oko očiju. Obzirom da prvi put koristim ovakvu vrstu kreme ne mogu je uporediti sa drugim kremama ali mogu reći da meni završava posao za koji je namenjena. Mislim da imaju više vrsta antirida, verovatno od jačine kreme, ali ja sam uzela najobičniji jer kao što sam rekla tražim samo hidrataciju. Cena ove kreme je samo 80din.
Što se tiče hidratantne kreme za lice mogu reći da ne čini čuda ali čini kožu veoma mekom. Meni je možda potrebna malo intenzivnija nega jer imam problema sa odredjenim regijama na licu, za koje mi treba malo jača hidratacija. Ja sam uzela običnu kremu za hidrataciju, mada znam da imaju još jednu kremu za hidrataciju koja je jača od ove, tako da verujem da bi mi ona više odgovarala - možda je u narednom periodu budem isprobala. Krema je dosta gusta i prelepo mirise (na puder). Cena kreme je 120din.
Kada je losion za lice u pitanju mogu reći da sam zadovoljna. Lepo očisti lice, ne isuši ga, nemam šta loše reći za njega. Ja sam uzela losion sa pantenolom ali ima još nekoliko vrsta pored ovog. Cena je oko 120din.
Ja sam svoje kreme kupovala u apoteci Janković u Novom Sadu, mada verujem da se apotekarske kreme ne razlikuju toliko od apoteke do apoteke.
Da li ste Vi koristili neke apotekarske kreme i kakva su Vaša iskustva?

2 коментара:

  1. Koristila sam iz Jankovic apoteke isto kremu za hidrataciju i antirid kremu. Meni su obe bile previse masne ali ja imam masnu kozu lica. Klindamicin losion mi je odlican.

    ОдговориИзбриши