петак, 21. фебруар 2014.

Kupovina #1

  4 comments    
categories: 
Malo sam se prinovila u poslednje vreme :) Tu se nalaze tri gela za tuširanje: Dove talco, Oriflame sa malinom i od Avona Rise milk and lotus flower. Dva antiperspiranta - od Oriflame-a, jedan je isti kao i kupka, sa malinom, a drugi je Silk beauty. Pošto mi se pojavio perut, tu je i klasični - plavi Head and shoulders. Kada smo već kod proizvoda za kosu tu je i Kalos pakovanje za kosu, sada sam kupila sa arganovim uljem, ali verujem da je jednako dobro kao i sva njihova pakovanja za kosu. Što se tiče proizvoda za kupanje tu je i Sofi šumeća kupka od lavande (u limenci). Lidera krema za ubijanje neprijatnog mirisa je nešto što svakom ko se znoji treba. Multivitaminska krema za lice Hemel, kao i krema za ruke od istog proizvođača. Što se tiče Hemel-a tu su i dve olovke za oči, jedna za usne, karmin i njihovo ogledalce. Još jedna olovka je kupljena u ovom periodu, a to je Avonova  color trend, za oči. Mislim da kupovina ne bi bila potpuna kada ne bi postojao barem jedan nov čvrsti sapun :) Zato je sada kupljen Sofi vitaminski sapun.
Da li Vi koristite nešto od ovih proizvoda?

4 коментара:

  1. Ja ti prporucujem misrisnu kremu iz Limesa,ja je posle kupanja,i depilacije nanosim ispod pazuha,ne zapusava pore,i jako dobro zakamuflira neprijatan miris,pa ceo dan mirises na nju!!Cena joj je oko 650 dinara,pakovanje se cini malo,ali zaista dosta dugo moze da traje,mnogo mi se svidja sto je prirodna!! :) Avon i Oriflajm kupke sam davno izbacila,posle njih mi samo kupatilo mirise,a koza nista!! Sada koristim Dove,od krastavca i onu od smokve i zaista su predivne!! :)

    ОдговориИзбриши
  2. Meni i ova odgovara, ali mozda probam i tu kada ovu potrosim... Avon kupke sam odavno koristila, pa rekoh ajd opet da probam, a Oriflame nisam koristila do sada. Dove i ja obozavam, ali planiram da prestanem da koristim, posto testiraju proizvode na zivotinjama, a to mi se ni malo ne svidja.

    ОдговориИзбриши
  3. Pre svega pohvale za blog, vidim da koristite vecinu onog sto nam je dostupno na trzistu. Ostavicu jos konstruktivnih komentara. Koristim masku za kosu, nije "vrh" ali nije ni losa, za taj novac se isplati.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hvala. Pa pokusavam da koristim dosta toga, kako bih znala sta mi najvise odgovara :) Ja stvarno imam samo pohvale sto se tice maske za kosu :)

      Избриши