уторак, 18. фебруар 2014.

Nivea in-shower body milk

  2 comments    
Jedna sam od onih koja mora da proba sve što je novo, pa sam tako kupila i ovo mleko. Moram reći da sam u početku bila jako zadovoljna, najviše zbog praktničnosti, ali ubrzo sam se razočarala. I dalje stojim iza toga da je mnogo praktično jer nema problema sa oblačenjem nakon nanošenja mleka, jer se mora isprati. Ono što mi se ne sviđa kod ovog mleka je hidratacija, koja nije dovoljna za moju kožu. Ja sam jedno pakovanje potrošila i kupila i drugo (ni sama ne znam što), ali sam sigurna da ovo drugo neću potrošiti, i sigurna sam da više neću kupovati ovo mleko za telo. Koristi se tako što se nakon tuširanja, nanese na mokru kožu, ostavi par minuta i ispere. Ostavlja ono kožu mekom ali jako kratko i ne daje dovoljnu hidrataciju. Ja iznosim samo svoje iskustvo, to ne znači da Vašoj koži neće odgovarati. Još jedan nedostatak ovog mleka je što se mnogo brzo troši. Ima svuda da se kupi, a cena mu je oko 400din, ako se ne varam. Da li ste Vi koristili ovo mleko i kakvi su Vaši utisci? 

2 коментара:

  1. Slazem se da se jako brzo trosi, meni je trajalo nekih mesecak dana, al' ga nisam ni malo stedela. :) Sto se hidratacije tice, nisam toliko zadovoljna, obicno posle tusiranja koristim i njihovo mleko za suvu kozu.

    ОдговориИзбриши