субота, 22. фебруар 2014.

Ojačavanje noktiju

  4 comments    
Već duže vreme radim ojačavanje svojih noktiju. Imam veoma krte nokte, stalno se perutaju i mnogo lako pucaju, iz tih razloga sam rešila da počnem da radim ojačavanje i to konstantno. Ja radim ojačavanje gelovima, a pored toga postoji i ojačavanje gel lakom, koji manje oštećuje vaše nokte ali isto tako i kraće traje. Kada se skine gel nokti su bukvalno uništeni, jako krti i tanki, tako da je potrebno malo više vremena da ih vratite u normalno stanje. Zato sam ja rešila da uopšte ne skidam ojačavanje, već stalno radim korekcije. Postoje i tehnike koje mogu da Vam vrate nokte u normalno stanje posle skidanja ojačavanja ili nadogradnje, kao što je japanska medota. Sve u svemu ja jako volim uredne nokte, a pošto je kod mene to nemoguće, zbog krtih noktiju, ja redovno radim ojačavanja i ovo su neka od mojih omiljenih :)

Kako Vi održavate Vaše nokte?

4 коментара:

  1. I meni su nokti skroz slabi, nikada neće sami da porastu. Radim već duže vreme ojačavanje gelom, to je jedini način da imam malo duže nokte. Jedina mana je što su nokti skroz uništeni nakon toga, tako da sam i ja rešila da radim konstantno. Oduševljena sam noktima na trećoj slici, nešto u poslednje vreme volim te svetle boje. :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Isti je slucaj i sa mnom :) Hvala, opet planiram da radim bele :))) Toliko o tome koliko su mi se svideli :)

      Избриши
  2. Imala sam izlivanje na noktima 2-3 godine bez prestanka i onda sam pre 6 meseci samo prestala da idem na korekcije i ostala sam pozitivno iznenađenja koliko su se moji nokti ispod tih bezbroj slojeva gela OPORAVILI. Da, da, oporavili :D Ne pišem ovo da nešto reklamiram, nego zaista imam pozitivno iskustvo sa gelom i gel lakom :) Prestala sam jer sam se preselila i nisam mogla više da odlazim kod devojke koja mi je negovala nokte godinama, tako da sam prinuđena na svakodnevno turpijanje, lakiranje, seckanje... Prava noćna mora za nas koje znamo da uživamo i po mesec dana sa gelom :)
    P.S. Treći su i moj favorit :)

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se nadam da necu prestati sa gelom, da ne preterujem ali NIKAD :D Jeste da kukam svaki put kada mi radi, ali sve za lepotu :))) I meni su treci bili jedan od favorita, sve dok nisam uradila sadasnje nokte :)))

      Избриши